Data e postimit: 2020-05-08 23:19:07
Shikime: 2384
Likes:
8
Dislikes:
0
Titulli:
Bardhoshe
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe e kaltra ne nje harmoni te paimagjinueshme. Burri eshte i vetem por te pakten ka qenin e tij,Liqeni akull te ftohte dhe qielli eshte bere njesh me token dhe burri i veshur me kemishe tge zeze ecen inekzistent duket se i ben shoqeri bashke me qenin e tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Iljas - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7264&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
NATA
Lloji: Ese pershkruese
Nata ka gjithcka. Henat kane tendencen qe te sjellin pergjigje dhe mesime.
Drita e dites terheq ven...
Adoleshenca
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqë...
shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga ge...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
Emri:
armir
Email:
armir-pemaj@hotmail.com
Komenti:
Shume bukur,Bravo
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti