Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat e tyre...Stina e Pranveres na sjell lulet e frutave Ajo na vjen e mbuluar me lule shume-ngjyreshe,ngrohtesi ne shpirtrat tone,te ftohur nga Plaku Dimer...Disa thone "MOS U GENJE NGA KY DIELL,QE MENDON SE ESHTE DIELLI I PRANVERES" por e kane shume gabim sepse nuk eshte e vertete se Plaku Dimer qe e mbulon token me Vello te bardhe,i'a ka inatin Pranveres,Ajo eshte e bukur,shkrin boren e bardhe dhe na sjell gezim.Jo qetesi qe tani ndihem e lumtur sepse nuk ka me acar dhe ftohte.
E dua Pranveren ! E dua Veren ! E dua Vjeshten ! e Dua Dimrin ! Por me e mira nga ato eshte pranvera!!
Askush nuk mund ta kete bukurine e kater stineve qe i ka fal zoti !!! <3 E DUA STINEN E PRANVERES !
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Vesa Fejzullahu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/21+marsi/3938
Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...
Komuniteti dhe unë...
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë...
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...
Miqesia nje zemer n...
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur
Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
Vjeshta Ne Fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur t...
Qeni
Lloji: Ese pershkruese
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. ësht...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
100 vjet pavarsi
Lloji: Ese pershkruese
Sot qielli eshte me ndryshe
po kendon cdo dallendyshe.
Nje freski zemren ma freskon
per ty toke ...
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror”
Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...