Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-10-28 11:25:07
Shikime: 18789
Raporto

Likes: 30 Dislikes: 8

Titulli: Vendlindja

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu eshte vendi ku kam lindur dhe ku kam lene femijerine.ai nuk eshte thjesht nje cope territor.Vendlindja ime eshte vendi ku jam gatuar dhe bere ky qe jam.Ajo eshte drita e shpreses qe ndricon ne tunelin e erret te frikes,urrejtjeve,dhe ndasive.Atdheu eshte vendi ku jemi takuar me shoket tane ne jete. Na ka mesuar se cfare eshte natyra,jeta,famlja dhe edukata.Brumos karakterin tone.Ne vendlindje ndodhen rrenjet e te pareve tane.Keshtu qe nese dikush mundohet ta mohoje atdheun,e ka kot.Atdheu na ka bere keta qe jemi.Ndoshta per ne,brezin e ri atdheu dhe lidhja qe kemi ne me te mund te duket nje koncept i vjeteruar.Por ju nuk e kini idene se sa e forte eshte kjo lidhje me vendlindjen.Nuk e merrni me mend se sa shume do iu digjte malli per vendlindjen.Shpirtin dhe zemren e keni atje.Keshtu ka ndodhur me shume emigrante qe kane ardhur ne atdhe.Pra,kjo eshte ajo qe e ben atdheun kaq te vecante.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Vendlindja+/6521


Vepra te ngjashme
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
Atdheu Im
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu im,vendi im,streha ime ku u linda e ku do vdes është Kosova. Qdo mergimtar e ka të vësh...
Kujtim me i bukur i...
Lloji: Ese pershkruese
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me...
Buze Ekzistences Se...
Lloji: Ese pershkruese
Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet...
Nena ...
Lloji: Ese pershkruese
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane ...
VENDI IM
Lloji: Ese pershkruese
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH...
Ese per pranveren
Lloji: Ese pershkruese
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. N...
Festat e fundvitit ...
Lloji: Ese pershkruese
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te ...
JETA
Lloji: Ese pershkruese
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrar...
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...


Komentet e fundit!

Emri: arbresha
Email: arbresha@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ANA
Email: 1234stardoll1234@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur!Por kam nje kerkese te vogel,ti beni pak me te zgjatura
  Pergjigju
Emri: kevin
Email: kejvin.cika@gmail.com
Komenti: Shumë faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.