Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4298
Data e postimit: 2015-05-12 00:16:18
Shikime: 27605
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 2

Titulli: dashuria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: cfare eshte per ju te qenit i/e dashuruar?
Autori: xhesi
Shkolla: muhamer janina
Klasa: 12
Qyteti: berat
E-mail: xheisi.0@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore mes dy personave qe i falin jete njeri tjetrit.
Cdo njeri dashuron duke perjetuar ndjenjen e dashuris ne nje apo ne te gjitha ndarjet e saj,si: dashuria per familjen ku cdo njeri eshte i afte te bej dhe te sakrifikoj gjithcka per familjaret e tij; dashuria per miqte qe do te thote t'i duash dhe t'i respektosh miqte; ndersa dashuria per njeriun e zemres do te thote te besh marrëzi dhe çmendurira nga me te bukurat. Por pa harruar qe si fillim dashuria perfshin dashurine per vetveten.
Te duash njerezit do te thote te duash veteten sepse eshte e pamundur te duash te tjeret nese nuk do veten!
Te jesh i dashuruar do te thote t'i ndjesh ato 1000 fluturat be stomak kur prane teje ndodhet njeriu i zemres. Te jesh i/e dashuruar do te thote te humbesh sensin e kohes dhe te kalosh orë te tëra pa gjume duke pritur mesnaten,kur hena e buzeqeshur dhe yjet e shndritshem formojne emrin DASHURI. Te flasesh per dashurine do te thote te flasesh per vite te tera pa u ndalur, ndersa te shkruash per dashurine do te thote te perdoresh cdo flete te cdo libri te kesaj bote.
Kur njeriu dashuron nuk ka frike. E perse te kete frike kur ka prane vetes gjithcka qe i duhet: ngrohtesin,mbeshtetjen, dashurine e personit te zemres. Te pasurit prane njeriun e jetes eshte nje motiv per te vazhduar perpara. Te kesh prane njeriun e zemres do te thote te jesh njeriu me i lumtur i te gjithe universit.
Te gjitha fjalet qe perdoren per te shprehur dashurine jane thjesht perafrimet e asaj cfare eshte ne te vertete dashuria. Dashuria eshte miqesi e perjetshme, te mos lodhesh dhe te mos merzitesh kurre prane atij personi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     xhesi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/dashuria/4298


Vepra te ngjashme
cfare eshte per ju ...
Lloji: Ese shpjeguese
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjith...
“Per te dashuruar...
Lloji: Ese pershkruese
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dash...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
dashuria
Lloji: Ese filozofike
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund t...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
dashuria?
Lloji: Ese shpjeguese
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga nj...
dashuria
Lloji: Poezi dashurie
si nje flak e ndricme ndodhet ne zemrat tona ndodhet aty perher ne zemer , si nje shkendij e ...


Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: kejsimetaalla@outlook.com
Komenti: shum bukur
  Pergjigju

Emri: fdd
Email: dfdfd@hotmail.com
Komenti: :
  Pergjigju

Emri: oskiana
Email: oskiana.hasani@outlook.com
Komenti: super
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.