Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-05-10 10:35:54
Shikime: 12892
Raporto

Likes: 49 Dislikes: 13

Titulli: Qyteti i gabimeve te medha

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ishulli
Autori: Iljas Pemaj
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte ose te ngaterruara. Nuk e kuptova se cfare po ndodhte por kur po ecja pashe nje mikun tim shume te ngushte. Ai dukej i dobet dhe mezi fliste por kur u afrova nuk ai as me vuri re. U mundova te flisja me te por ai mezi fliste. Me ne fund filloi te fliste tamam por kur kalonte ndonje njeri prane ai fliste kurrkund. Shkova ne nje qoshke ku nuk kishte njeri dhe nuk mund te na shikonte njeri. Ai i trembur me tha: ‘‘IK QE KETU DHE MOS U KTHE KURRE’’. Po pse?.
KY QYTET NUK ESHTE PER TY, LARGOHU SA ME PARE PERPARA SE TE TE NDODHE NDONJE GJE’’. Ky qytet eshte me i keqi nga te gjithe. Ky qytet quhet: ‘‘Qyteti i Gabimeve te Medha’’. Ketu nuk te fal askush ketu ndodh edhe me e keqja. Ik qe ketu sa me pare. Fillova te vrapoja sa me shpejt te mundja. Kur arrita te dilja pashe qe kur ktheva koken ajo ishte zhdukur.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iljas Pemaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7269&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Pasqyra
Lloji: Ese pershkruese
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund ...
Një Dite Dimri Në...
Lloji: Ese pershkruese
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet d...
Jam...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite e re po fillon, si dielli dhe 365 henat qe jane per mua. Jane rrezet e para te nje jete te...
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell n...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
vitet shkollore
Lloji: Ese pershkruese
Per mu tashme kane kaluar 7 vite shkollore kaluan shume shpejt em gezim hidherim pore edhe thashethe...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e q...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
Miqesia nje zemer n...
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
Essay
Lloji: Ese pershkruese
: The happiest day of my life ! What is happiness? Happiness is a challenge, it requires effort, an...


Komentet e fundit!

Emri: Albana
Email: Unknown@hotmail.com
Komenti: Shume mire Por paska shum fantazi bravoooo😁😁
  Pergjigju

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: Jo keq
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.