femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mblidheshim te gjithe se bashku ne lagjen tone dhe qendronim derisa te erresohej duke treguar shakate tona qe te benin per te qeshur.eh sa shume gjera qe kemi perjetuar kur ishim te vegjel shume,me shume sec thashe me lart,por te flasesh per femijerine do te na duhet dite,muaj dhe ndoshta edhe vite,por kemi kaluar nje femijeri te paharrueshme ne memorjen tone,qe sdo ta harrojme asnjehere dhe sdo ti kalojme me kurre ato momente aq te bukura.:) :) :)
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Bela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/femijeria/5809
Vepra te ngjashme
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine.
Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet.
oh Dashuri...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Te simpatizosh nje njeri, do te thote ta kuptosh ate dhe te kesh pika kuptimi te perbashketa,idera t...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN
Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gji...
Une dhe televizioni
Lloji: Ese pershkruese
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjute...
metamorfoza
Lloji: Ese pershkruese
Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kish...
gjyshja ime
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si d...
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Stina e vjeshtes fillon me 23 shtator .vjeshta ne fshat duket shume ndryshe sepse nuk e ka pamjen si...
Vendlindja Ime Koso...
Lloji: Ese pershkruese
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku...
Engjelli im
Lloji: Ese pershkruese
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimri...
Pasioni im ... më ...
Lloji: Ese pershkruese
“Pa pasion nuk është krijuar asnjë vepër e madhe dhe as që mund të krijohet” ~ Xhorxh Hege...
Kur dikush te trajt...
Lloji: Ese pershkruese
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane k...
Komentet e fundit!
Emri:
lejla
Email:
lejla@hotmail.com
Komenti:
eseja qenka shum e bukur une mora 10 ,