Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1744
Data e postimit: 2013-11-25 19:51:20
Shikime: 14791
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 2

Titulli: Piktura

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Domethenia e saj
Autori: Kledja ^^
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: X11
Qyteti: Tirane
E-mail: wonderland_paris@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin vajzen me habi,disa qeshnin,te tjere e quanin te cmendur,por ajo nuk levizi aspak. Syte i mbante tek ajo pike e zeze me penelin ne dore qe i dridhej,ngre doren me veshtiresi por ndal...ngrin e nuk di cfare te bej. Ta zhduke ate pike,ta zmadhoje ka nevoje per nje ndihme. Cfare do te thote ajo pike,ke perfaqeson? Cfare mendoni ju? Apo ju duket dicka e kote.. Une jo,une mendoj se ajo pike eshte nje dhimbje,eshte nje kufi qe sjo i vendos vetes e qe ka frike ta kaloje e kjo e ben te stepet.. Keshtu qe une e ndihmova,iu afrova dhe i mora penelin nga dora,shkova tek ngjyra e verdhe dhe bera nje pike prane te zezes, pastaj erdhi nje tjeter e beri nje pike blu,nje tjeter lejla,kuqe dhe u krijua nje mozaik. Ajo pike e zeze ishte aty por tani nuk binte aq shume ne sy. Vajzes i ra nje pik lot dhe aty qeshi,ktheu koken dhe ata ishin aty duke i qeshur. Neser sdo jen, por mjafton...kaq mjafton!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kledja ^^ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Piktura/1744


Vepra te ngjashme
TE PANDARE
Lloji: Poezi dashurie
TE PANDARE NE PERJETESINE E FLAKEVE TE BRENDSHME MBI JETET E KULLUARA PIKE-PIKE LUNDROJME NE TE ...
Rrofte Shqiperia
Lloji: Poezi kolone
DHE GJETHJA E FUNDIT RA DHE NJE PIKE SHIU FILLOI TE RREZOHEJ DICKA ISHTE NDRYSHE… DIKU AT...
Ngjyrat
Lloji: Poezi personale
Lekure e bardhe si pjate, Lekure e zeze si nate, Lekure portokalli si perendim, Lekure e verdhe s...
Magjia e pyllit
Lloji: Poezi peizazhi
Heshtja prej fjales se Anes pushtoi Ate dicka si...
vete suksesi drejt ...
Lloji: Ese filozofike
Suksesi...nje pike hapesire .ndoshta edhe pika me e larget tecilen ne njerezit jemi te destinuar ta ...
ndergjgje me katror...
Lloji: Poezi personale
Nate pa me shkruaj ti vet ngjyra tende eshte e zeze nuk ka me te zeze se erresiren tende nate ...
Kthimi i Perjetshem
Lloji: Ese argumentuese
Nje fund, ne vije te drejte, ku ndodhin vdekje te panumerta dhe lindje te panumerta te cilat ndr...
Zhgenjim
Lloji: Hartim
• Te shoh bote ,nga ky cepi im i erret,i rrumbullaket, patadoksal...e ulur kembekryq ne nje pikepy...
kerkimi i korbit
Lloji: Fabul
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen ...
korbi i etur
Lloji: Fabul
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen ...
Ekstaze
Lloji: Poezi peizazhi
Mbi te shkelqen vesa pikturuar mbi nje pelhure te holle, e livadhi me ar, perkedhelje trendafilav...
LART NE HORIZONTIN ...
Lloji: Ese pershkruese
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ...


Komentet e fundit!

Emri: ggg
Email: filemonagjeka@gmail.com
Komenti: cfare eshte kjo fragment nga nje liber aaaaaaaaa
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.