Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3958
Data e postimit: 2015-03-18 17:33:16
Shikime: 7680
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 1

Titulli: Enderrimi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Cfare eshte enderrimi?
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi paraprak i nje realiteti te mundshem,ose perjetimi i nje ngjarjeje te pritshme te trilluar prej vete individit.Disa prej enderrimeve ndihmojne qe cdo individ te pergatitet per projektet e se ardhmes.Vete enderrimi mund te kthehet ne nje stimul te vertete per veprimtari praktike,nese ai ve ne levizje mendimin dhe fantazine,nese nxit dhe frymezon individin per te vepruar.Me enderrimin jane te lidhura jo vetem deshirat,por edhe lindja e interesave,formimi i synimeve dhe i aspiratave,te cilat drejtojne aktivitetin e njeriut.Enderrimi mund te kthehet ne nje instrument ose ne nje mjet qe ndikon pozitivisht ne psikologjine dhe ne shendetin mendor te individit,kur ai ngjall shpresa dhe optimizem per te ardhmen,kur e ndihmon individin per te percaktuar qarte synimet dhe ambiciet e tij ne jete.Bote e enderrimit eshte nje bote mistike,ku eshte shume larg reales dhe eshte thjesht nje vizion i imagjinates tone dhe trillimit.Endrra edhe mund te krijohet por edhe mund te linde natyrshem.Jo gjithmone ne nje enderr ti mund te jesh protagonisti,mund te shikosh persona te tjere edhe qe nuk i njeh por thjesht te shfaqen.Endrra per disa eshte nje besetytni,qe kur e sheh dicka ne enderr do te ndodhe patjeter.Por kjo gje nuk eshte e sigurt.Te enderrosh nuk eshte keq,perkundrazi behesh me altruist dhe je me energjik.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Enderrimi/3958


Vepra te ngjashme
Jeta reale e leters...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
enderrat tona
Lloji: Analize letrare
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjith...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Shpresa na zbukuron...
Lloji: Ese argumentuese
Nganjehere jeta nuk shkon ashtu sic duhet. Veshtiresite jane gjithmone pjese e saj te cilat na bejne...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...


Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: kejsicika@gmail.com
Komenti: Shume e bukur
  Pergjigju

Emri: Enaida Ibraimi
Email: enaidaibraimi23@gmail.com
Komenti: Bravoo Niko shume shume e bukur! Si gjithmone!!!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.