Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-06-25 16:45:05
Shikime: 2334
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Siluete mendimesh

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Motivim
Autori: Fationa Molla
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 13
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Deti është i qetë sonte. Baticë.
Hëna qëndron e drejtë mes hapësirave qe kane lene yjet.
Në dritare, ndjej ëmbël është ajrin e natës! Filloni edhe ju te pushoni per disa caste ,largoni nga mendja mendimet negative, mos mendoni për mjerimin njerëzor,por gjeni një tingull në mendim. Futuni ne detin e endrrave qe kerkoni ne kete te vertete te pashmangshme.Fuqia e tyre eshte aty ,në bregun e plotë dhe të rrumbullakët të tokës.
Degjoni tik-takun melankolik te zemres suaj .
Larguhuni nga frika e deshtimit ,dergojeni ate poshtë skajeve me te larta te maleve dhe drejto veten !
Jep dhe kerko dashuri, ate te verteten qe jo tek cdokush e gjen.
Nuk ka në të vërtetë as gëzim, as dashuri, as dritë, as vërtetësi, as paqe, as ndihmë për dhimbje nese nuk ke forcen te ngrihesh.
Fshiji nga vetja idete qe si alarme te vijnke per te te ngatërruar rrugen midis të luftës mes dilemave dhe forces qe ti ke per te kapur ritmin e jetes.
Fationa Molla



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fationa Molla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7370&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur ...
SALLONI I SHTEPISE ...
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.E...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
Një Dite Dimri Në...
Lloji: Ese pershkruese
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet d...
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Bukuria
Lloji: Ese pershkruese
Bukuria Bukuria ne kuptimin e saj te pergjithshem paraqet nje vetvete nje fare teresie te simbioza...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
jam krenar qe jam s...
Lloji: Ese pershkruese
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera t...
agimi
Lloji: Ese pershkruese
agimi i bardh delne mengjes me re te medha Me re te bukura dhe ngjyre te hirit pastaj del...
keto me mesoi je...
Lloji: Ese pershkruese
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te i...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.