Data e postimit: 2016-02-16 17:39:33
Shikime: 8628
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
nena ime
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shume te vecante dhe te shtrejte .sapo nje femije fillon te belbezoje fjelet e para , sa here qe te gjithe ne ndihemi te vetmuar apo kemi humbur nje person te vecante fjala e pare qe ne therrasim qe te na ndihmoje eshte nena. sa me fat eshte ai qe ka nje nene ku mund te mbeshtetet , sepse , askush tjter nuk te do me shume se nena dhe nuk te respekton si ajo.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ina haxhimali - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/nena+ime/4872
Vepra te ngjashme
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
28 nëntori
Lloji: Ese pershkruese
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone
Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime
Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
pasqyra e deshirave
Lloji: Ese pershkruese
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe des...
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dho...
gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: GJAKMARRJA
Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuaj...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. ....
Emri:
Albina Rafuna
Email:
albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti:
eshte 19
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Albina Rafuna
Email:
albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti:
eshte 18
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Albina Rafuna
Email:
albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti:
eshte 12
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Albina Rafuna
Email:
albina_rafuna1@hotmail.com
Komenti:
eshte 17
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
did
Email:
did@gmail.com
Komenti:
mund te me ndihmoni me nje ese per malet me blerim mbuluar kenga partizane?
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti