Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 715
Data e postimit: 2013-01-18 07:09:13
Shikime: 27150
Raporto

Likes: 19 Dislikes: 3

Titulli: Kuptimi i jetes

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kuptimi i jetes
Autori: YourLiterary.com
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: stafi@yourliterary.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njeriu duhet te pergatitet qe ta pranoj dhimbjen si pjese perberse te jetes, perndryshe kurr nuk do te merr guximin qe te dashuroj, te gezohet apo te shpresoj perseri. Pra kjo na ben te kuptojm se nese nuk jemi te pergaditur qe te "ndjejme" duke llogaritur ketu edhe ndjenjen e dhimbjes dhe vuajtjes, asnjeher nuk do t e jemi te pergaditur te dijme se cka eshte gezimi dhe lumturia. Eshte me se e vertete nje thenje se : Ai qe kurr nuk e ka njohur dhimbjen dhe vuajtjen, kurr nuk do te mund te mesoj se cka eshte gezimi dhe lumturia. Nje filozofe ka then se:"Jeta eshte vuajtje". Dhe vetem pas shijimit te vertete te dhimbjes dhe vuajtjes dhe tejkalimit te tyre arrihet ndriqimi shpirterore si gjendje e veqant e vetedijes se njeriut. Gjithnje si rregull vjen se pas cdo vuajtje te vertete, ndodhin dy ndryshime te njeriu. Ai ose behet shume me fisnik ose shume me i vrazhde. Por eshte me rendesi te veqant qe njeriu ne jete te kete disa persona te afert me te cilet mund te "ndaj" jeten e vet. Gjithe jeta e njeriut eshte si nje loje neper rere te detit , ti e nderton nga rera keshtjellen tende me shum kujdes , dhe per nje moment mund te vjen vala e fuqishme dhe te rafshohet ajo keshtjelle. Por mos u dorezo vazhdo prap. Pra cili ne te vertet esht kuptimi i te jetuarit ?, shume njerze nuk e njohin artin e te jetuarit , i cila megjithate esht ART. Kete me mire e s’qaron thenja: "Njeriu nuk rron dy here, por ka shume nga ata qe nuk dijne te jetojne as nje here...". Kuptimi i jetes eshte ne thenjen "Duaj dhe behu i/e dashur".Pra duaje edhe ushqimin , kenaqu ne te , edhe rrezet e diellit edhe henen, shikoje perendimin e diellit, menyren e veqant te komunikimit me njerezit, kuptoje krijesen tjeter njerezore, enderro me te, jeto dhe kenaqu emocionalisht, fizikisht, me mendime dhe me shpirt. Cdo dashuri e re, cdo miqesi, cdo fshehtesi e mesuar neve vetem na pasuron na ben krijesa me te vlefshme se qe kemi qene. Nuk duhet rezistuar jetes ,dashuris, miqesis. Cdo qast kur ti ofrosh dikujt dashuri, kenaqesi pra eshte pasuri. Vete jeta eshte si nje roman i mir ne te cilin sa me teper thellohesh aq me shume ka kuptim. Me kalimin e kohes plotesohet karakteri i njeriut dhe ngjarjet e kaluara e marrin kuptimin qe per momentin ai kuptim mungon.
Pra, nese sot nuk e ke te kjarte se pse do te duhej te investosh ne dashuri, miqesi, nese sot ti nuk e gjen PSE-ne e madhe te jetes sate , PSE-ja ka per te gjetur neser ty!
Jeta megjithate ka kuptim, nese ai kuptim ju mbush me gezim dhe hare te cilen me zemergjersi do t’ia ofroni te tjereve. Mos iu friksoni jetes, mos kerkoni keshilla nga frika e juaj. Nuk eshte deshtim nese je rrezuar , deshtim eshte nese rrezohesh dhe nuk ngritesh me. Deshtimi me i madh ne jete eshte vet frika nga deshtimi. FRIKA NGA JETA.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     YourLiterary.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Kuptimi+i+jetes/715


Vepra te ngjashme
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
PËR TY
Lloji: Leter
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk es...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jet...
Zhgenjimi
Lloji: Ese filozofike
- ZHgenjimi , bashkeudhetarja e dashurise , Urrejtjes, dhimbjes dhe lumturise eshte pjese e jona ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim vet...
Babi im
Lloji: Ese argumentuese
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai ...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Kenaqesia ne zemer.
Lloji: Ese argumentuese
Kalimi i kenaqesise ne Zemer "Njeriu si qenie materiale dhe shpirterore ka nevoje per kenaqesi ...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...


Komentet e fundit!

Emri: aulona
Email: aulonalona@hotmail.com
Komenti: shum e bkr
  Pergjigju

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: ke folur shume qarte
  Pergjigju

Emri: luljeta
Email: luli@gmail.com
Komenti: ke folur shume qarte
  Pergjigju

Emri: ina
Email: inaina@yahoo.com
Komenti: Shum kot
  Pergjigju

Emri: deniza
Email: denizaa_nisa@hotmail.com
Komenti: shum e bukurr
  Pergjigju

Emri: Klejda
Email: klejdashkreta@yahoo.com
Komenti: yll fr *__*
  Pergjigju

Emri: bleona
Email: prishtinaismelda@yahoo.com
Komenti: shum e bukur kjo ese
  Pergjigju

Emri: eldesa
Email: elda.e@hotmail.com
Komenti: shum mir bravo
  Pergjigju

Emri: eldesa
Email: elda.e@hotmail.com
Komenti: shum mir bravo
  Pergjigju

Emri: tina
Email: joni-kovaqi@postribe.com
Komenti: shum e mir eseJA
  Pergjigju

Emri: rrezja
Email: bini__bini@hotmail.com
Komenti: eseja shum e mire
  Pergjigju

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: Bravo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.