Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6737
Data e postimit: 2019-02-18 22:17:07
Shikime: 2965
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: E dehur nen afshin e jetes

Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Autori: Julijana Nika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukës
E-mail: julijana.nika17@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje afsh i dendur pranvere behet shoqeruesi im me i mire duke me ndjekur hap pas hapi ne ecjen time te drobitur marramendese.Ecja vazhdimisht dhe papritur ndalesha.Dielli pranveror me genjente me ate ngrohtesi te akullt dhe me manipulonte te behesha pre e tij nen subkoshjencen time.Pemet dite pas dite visheshin me gjethet gjalleruese te natyres dhe beheshin ne nje fare menyre drejtim horizonti per mua.Pranvera po trokiste ne deren e botes tone te akullt dhe une qendroja e shtangur ne vend.Mendoja se si pranvera iken dhe vjen here pas here dhe une mbetem akoma e njejta.Mbetem akoma e njejta ne peshoren e shpirtit tim dhe e vetmja gje qe ndryshon eshte gjendja ime trupore.Rete e karamelta prej pambuku behen deshmitar per gjithcka ndodh,dhe ata e dine mjaft mire se cfare une ndjej.Nuk mjafton vetem pakez dashuri,aq sa per te genjyer veten.Nuk mundem me te jetoj nen genjeshtrat e paskrupullta qe behen kupid i urrejtjes per mua.Dua te jetoj nen ombrellen e dashurise dhe te me qullose vetem shiu i parajses.Dua te jetoj nen efektin c'njerezor dhe jo jeta ime te bazohet mbi nje kushtetute rregullash dhe ligjesh.Dua te jem e lumtur duke u strukur brenda nje qetesie shpirterore dhe lufterat e brendshme brenda qenies time te mos ndodhin kurre.Dua te jem une dhe ne cdo cope qe do gjej ne hapin qe do hedh te formohet i ashtuquajturi "puzzle" i jetes time,ku kopertina e ketij libri vetjak te jem thjesht UNE...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Julijana Nika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/E+dehur+nen+afshin+e+jetes/6737


Vepra te ngjashme
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Shpresa ndaj nje ad...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
kushtuar kashurise ...
Lloji: Pershkrim
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyr...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
Familja ime!!!!
Lloji: Rrefenja
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk ka...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
Miqesia nje zemer n...
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte...
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Te jemi miq me njer...
Lloji: Leter
Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka esht...
hartim
Lloji: Hartim
Mengjes. Dielli ende nuk eshte dukur ne arenen qiellore. Hap deren ngadale pa dashur te zgjoj njeri....
Lule
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Lule Ata me dhane nje lule. Per cfare? A mund ,te kem nje moment Para se te shkoj. Ata me p...


Komentet e fundit!

Emri: dsjdyrfkjgksu
Email: dsjdyrfkjgksu@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anojla
Email: alvaeditor@gmail.com
Komenti: superrr me ka pelqyer shumm pz. me shum se eset e tjera
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.