Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin.
Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.
-Henry Ward Becheer
Jo e gjithe bota eshte e pasur,jo te gjithe jemi perfekte dhe nuk gabojme kurre.Pasuri do te thote te kesh ate qe e fiton me mund e djerse dhe jo duke e marre "fshehurazi".Pasuri me e madhe eshte ajo cfare ke,jo ajo qe iku.Kujtimi me i madh eshte ajo qe ruan ne zemer.Kjo jete eshte vecse nje rrugetim plot sfida,por fale tyre ne po mesojme cdo dite e me shume.Sfidat jane per ata qe dine ti kuptojne.Ka nga qytetare te thjeshte qe po vuajne,por askush nuk e di.Ata jane ne meshire te fatit.Ka nga ata qe po zvarriten se tekefundit jane qytetare te thjeshte,nuk kane fuqi si paraja apo pushteti.Kjo nuk eshte barazi,kjo eshte "shtypje".Keshtu jemi te lire???Kjo eshte "demokraci"?Demokraci do te jete ajo dite ku dhe nje pushtetar te zvarritet neper gjykata,ku dhe ai nje dite te jete si gjithe te tjeret,sepse tekefundit cdo gje eshte reciproke.Nuk e di kur do te vije kjo dite,por di te them se "ne" do ta sjellim midis jush shume shpejt.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!