Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-09-20 13:14:26
Shikime: 6295
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 0

Titulli: Situata me COVID-19 e perceptuar nga une

Lloji: Ese argumentuese
Tema: COVID-19
Autori: Dorentina Zema
Shkolla: .
Klasa: XII
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Prej javesh na ka pushtuar erresira!!
Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shikimet e tyre !
Te gjithe te friksuar dhe te corientuar !
Te gjithe ne nevoje per te ngushelluar njeri-tjetrin!
Shqiperia ka kaluar shume sprova nder te cilat permendim nje me te dhimbshmen ,ate te '97 -tes ,kam lexuar se si shqiptaret u cmenden ,u terrorizuan . Une besoj se ne 2020 ,shqiptaret mund t'ia dalin .Ne do te dalim me te forte pas kesaj gjendjeje .Po te behemi bashke do i japim nje impuls te mire ketij vendi.Une besoj ,sepse nuk kam atdhe tjeter ,por vetem kete vend .Ky eshte nje moment per t'u ndaluat dhe per te menduar per veprimet tona ,per pergjegjesine qe ne kemi per te ndihmuar te gjithe se bashku per parandalimin e koronavirusit .
Perpiquni te beni pjesen tuaj per te mbrojtur jo vetem veten tone por mbi te gjitha moshat e riskuara .
Shtepi e embla shtepi -kjo fjali qe sa shume e kemi perseritur keto kohe merr nje vlere te jashte zakonshme .Sakrifikim nga liria jone por dite me te mira neser. Duhet te respektojme ato qe thone autoritetet .Detyra jone eshte te qendrojme sa me shume brenda ,te shmangim kontaktet fizike .Rri ne shtepi ! Do e mundim !Te kujdesemi per veten tone dhe njeri-tjetrin !Nuk eshte koha te behemi paranojake ! Kemi nje armik te perbashket ,koronavirusin!Duam ta mundim dhe do ta mundim .
Le ta kthejme driten e kuqe ne jeshile duke zbatuar rregullat .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dorentina Zema - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7409&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
GJYSHJA
Lloji: Ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi sh...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
vetja ime
Lloji: Ese argumentuese
SERXHO... ardhur ne kete bote nga nje gracke per shtimin e qenies njerezore qe quhet MARTESE. Lindu...
dashuria per atdheu...
Lloji: Ese argumentuese
dashuria per atdheun eshte e shume e madhe saqe nuk mund te shkruhet neper letra . sado larg te jesh...
moshataret e mi nep...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nd...
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rr...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
Po të isha arkitek...
Lloji: Ese argumentuese
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha ...
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
Kapriço Femijnore
Lloji: Ese argumentuese
Kaq shpejt!kaq shpejt ecen koha?! E c"jetova une gjate gjithe ketyre viteve?! ..Pothuajse asgje .....
Kujdesi per prinder...
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta...
Detyrë:Përshkruaj...
Lloji: Ese argumentuese
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kisht...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.