Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por zgjuarsia e mendjes ,besnikeria dhe fjala.
Skenderbeu ia dinte mjaft mire vleren e peshes fjales. Skenderbeu tashme nuk do te luftonte vetem per shqiptaret ,por edhe per fjalen ë tij te dhene per hakmarrje per jeten e dy vellezerve te vrare dhe ajo e te atit qe i therte ne shpirt. Skenderbeu :” Dhimbjet i kemi te barabarta”1. Me kete thenie Skenderbeu kishte goditur ne mendjen ë gjithesecilit dhe tanime shqiptaret ishin perqendruar ne fjalet qe do te percaktonin te ardhmen e kuvendit dhe nje populi te tere. Nje vlere mjaft te madhe te fjales vereme dhe ne fjalet ë Arianitit: “Kaq pak burra dhe kaq teper fjale. Le te jape secili ate qe mundet e te shohim c’behet.”2 Arianit vetem me pak fjale arriti te godase sedren e shqiptarit. Duke u mjaftuar ne keto fjale arriti te nxise kedo te jape me shume per te arritur qellimin ë synuar , sepse e dinte mjaft mire natyren e shqiptarit.
Nuk mund te leme pa permendur dhe fjalet e plakut Nikete:”Babai yt me thoshte se,ti Nikete,i di te gjitha,ti nuk di asgje.”3Dhe heshtja e Skenderbeut lane per te kuptuar shume per njerzit qe iken nga Berati per te shpetuar kokat ë tyre.Gjithashtu nuk mund leme pa permendur dhe fjalet ë Niketes per Skenderbeun,te cilat qene mjaft optimiste per dike qe pothuajse kishte rene ne gjendje depresioni.Qene fjale te cilat ë bene Skenderbeun te kuptojne qe duhet te vazhdoje perpara sepse ka shume per te bere dhe per te dhene.
Retorika i jep rendesi Skenderbeut dhe vepres se sabri Godos.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!