Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me ndotjen e tokës, ujit dhe ajrit, dëmtohen e gradualisht shkatërrohen ekosistemet dhe habitatet natyrore të kafshëve dhe bimëve. Dëmtimi i florës dhe faunës, njëkohësisht sjell përkeqësimin e gjëndjes së mjedisit dhe cilësisë së jetës. Duke parë rëndësinë e mjedisit, lind nevoja e madhe për mbrojtjen e tij. Në Shqipëri rastet e ndotjes së mjedisit janë të pafundme.
Njeriu e shfrytëzon tokën në favor të interesave të tij, ku gjatë përdorimit ka dhe disa kosto mjedisore, të cilat duhen minimizuar në maksimum.
Ndotja e tokës paraqet ndotjen e sipërfaqes natyrore të Tokës nga aktivitetet industriale, komerciale, shtëpiake dhe bujqësore. Mënyra më e mirë për të parandaluar ndotjen e tokës është përmes menaxhimit të mbeturinave në mënyrë te organizuar, shfrytëzimit të tokës në mënyrë te organizuar dhe praktikave adekuate bujqësore¹.
Në vendin tonë rastet e ndotjes së tokës janë të shumta. Në zonën e Porto-Romanos, në qytetin e Durrësit çdo ditë digjen me qindra ton mbeturina, ku mbetjeve urbane i bashkohen dhe ato spitalore. I gjithë procesi bëhet mbi një sipërfaqe toke të sheshtë dhe ku ndotja shkon 7-8 herë mbi nivelin e lejuar. E gjithë kjo situatë sjell pasoja të rënda mjedisore dhe dëmton shëndetin e njerëzve².
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/mbrojtja+e+mjedisit/5228
Vepra te ngjashme
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...
Racizmi
Lloji: Ese argumentuese
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskr...
poezi
Lloji: Ese argumentuese
TE DUA
TE DESHA PA KUSHT
TE DESHA PA KOMPROMIS
TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM
TE DESHA SIQ I...
28 nentori
Lloji: Ese argumentuese
Afron dit e madhe
Bij te skenderbeut
-28 nentori-
i dha ngjyr atdheut
ngjyrose nje komb
kuq e ...
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
ZGALEMI
Lloji: Ese argumentuese
Era fryn e terbuar
dhe ngre vale si nje ma ...
flu...
Vetmia...
Lloji: Ese argumentuese
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimi...
dashurija ndaj jete...
Lloji: Ese argumentuese
ese per dashurine ndaj jetes
dashurija eshte nje emocion pozitiv pa te cilin njeriu nuk ben dot.
d...
Pershtypjet e para
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. M...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndj...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Komentet e fundit!
Emri:
KOT FARE
Email:
KOTFARE@GMAIL.COM
Komenti:
SUPER KOT:
Emri:
ANA
Email:
SKAM@YAHOO.COM
Komenti:
TE LUMTE. MESA DUKET KEMI TE NJEJTIN EMER.UNE JAM NE KLASE TE 9 DHE ME ELQEU SHUME IDEJA OSE E JOTJA OSE NDOSHTA E KOPJUAR ,NUK E DI POR ME PELQEU DHE MORA 10 NE DETYRE. TE FALENDEROJ.SHPRESOJ TE KEMI ME SHUME ESE DHE VJERSHA NGA TI!!