Data e postimit: 2020-09-30 16:54:54
Shikime: 2029
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
27 vjetori i clirimit te Shqiperise.
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre ne e mbajme te lire flamurin Shqipetare. Liria fitohet me guxim e gjak te derdhur,me vullnet e ndershmeri.Pikerisht kete bene ato.Lurtuan pa reshtur vetem e vetem qe ne te ishim te lire.Dhe e arriten qellimin,ne sot festojme te lire e krenare.ato kane kaluar dite te veshtira me pot sakrifice,e nuk u dorezuan kurre.Jam krenare vertete qe jetoj ne nje vend te tille si ne Shqiperi.Dhe dua qe kurre te mos largohem qe ketu.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Aksa Bardhi. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7414&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
ese shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
Ne lagjen time,vendi qe ma ndriqoi mendjen time eshte shkolla ime.Asnjehere nuk pertoj qe te shkoj.N...
|
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
|
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
|
jeta
Lloji: Ese pershkruese
Ne jete nuk ke vetem lumturi. Ato qe mendojne se per nje gabim jeta e tyre ka marre fund e kane g...
|
dit vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Duke folur e duke qeshur papritur filloi nje vetetim nje shi i bukur te gjith te mahnitur flisnim se...
|
Atdhe
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi...
|
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...
|
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
|
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo ë...
|
Perendimi
Lloji: Ese pershkruese
Tek kalojne oret, Dielli nazemadh pasi mbaroi me nge udhetimin e perhershem, iu afrua shtratit te ti...
|
Deshira ime
Lloji: Ese pershkruese
Deshira ime eshte qe ne te ardhmen te jem gazetare.Gazetaria do jet puna qe une do te bej apo te t...
|
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|