Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-11-10 12:09:20
Shikime: 4105
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 0

Titulli: XXXXX

Lloji: Pershkrim
Tema: XXXidk
Autori: Siri
Shkolla: xxxx
Klasa: xxxx
Qyteti: xxxxx
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim Benin.U kenaqa shume me te madje mami me bleu edhe nje pesh.Pasi u kthyem ne shtepi isha shume i lumtur qe tashme kisha nje kafshe shtepiake por cte shoh peshku sishte aty.Ai kishte shkuar tek nje akuarium tjeter duke kercyer nga njeri te tjetri.Isha i mahnitur por cte mendoj e cte mendoju habita e kujtova se peshku ishte magjik por kujtova se keto gjera sndodhin ne jeten reale e sa bukur ishte.Beni kishte ardhur te me therriste te dilnim ne shetitore.Po keshtu bera e me pas peshku mbeti vetemse mami dhe babi kishin shkuar ne pune. Ndenja dy ore perjashte e cte shoh peshkut qe kisha harruar ta ushqeja tashme jeta e tij sish me.Po tani cdo i them mamit e babit peshku ishte 20 $.O bobo cme gjeti.Cdo bej tani ?!U mendova e u mendova e me e drejta ishte qe ti thosha te verteten.Pasi erdhen ia tregova por ata sme bene as moral e as keshille e as me shane.Thane se kisha bere gjene e duhur qe i tregova.E une u cudita si gjithmone.Prinderit dine te dallojne gjene e duhur gjithmone.Degjojini gjithmone ata.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Siri - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7456&lloji=Pershkrim


Vepra te ngjashme
Shkruajme dhe plote...
Lloji: Pershkrim
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rre...
Pushimet ne fshat
Lloji: Pershkrim
Pushimet e veres jane gjithmone te mirepritura sidomos ato qe kalojme ne fshat tek gjyshja!Qyteti k...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
Jeta
Lloji: Pershkrim
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke par...
Thënie
Lloji: Pershkrim
Kultura është hap i së drejtës ! ...
Shkruaj nje kujtim,...
Lloji: Pershkrim
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin ...
Kushtuar nje person...
Lloji: Pershkrim
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burg...
nena
Lloji: Pershkrim
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJ...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Letra e Tatjanes
Lloji: Pershkrim
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër r...
Refuzoj
Lloji: Pershkrim
Refuzojjjj,në mens të haaajjjj Qepët djegin zjarr ne sy,por s`mund te qaaajjjj... Fast food nk ...
Gjeimnazi me te ver...
Lloji: Pershkrim
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, n...


Komentet e fundit!

Emri: aida
Email: aida23@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fjklk,
Email: dhawyjsh@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: jU LUTEM PERDORNI EMAIL TE VERTETE SI EDHE EMRIN TUAJ!

Emri: fjklk,
Email: kopyimage@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: fjklk,
Email: kopyimage@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: kokkaa
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: kot :
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: cdo njeri ka komentin e tij.E vleresoj dhe tendin!

Emri: koka
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: Bravo more shkrimtar i vogel.ke thene gjene e vertete ne fund.
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: Flm

Emri: lloshi
Email: loshi2@yoohu.com
Komenti: bravo loshi
  Pergjigju
Emri: Siri
Email: siri2@yoohu.com
Komenti: Nuk jam loshi me vjen keq!


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.