Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6067
Data e postimit: 2017-12-03 01:53:30
Shikime: 3266
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Ai sy

Lloji: Pershkrim
Tema: Kuptimi i ri, i vertete.
Autori: Nekie Qejvani
Shkolla: Gjimnazi " Andon Zako Cajupi"
Klasa: X-9
Qyteti: Tirane
E-mail: nekieqejvani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ai Sy...
Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pamje te pare ,pra nje pamje e ngurte,me tipare te theksuara.Ku buzeqeshja ishte krejtesisht e shtirur.
Ne syte e te tjereve dukesha shume e emocionuar,pse jo dhe e lumtur,por ne te vertete ai emocion ishte nje ankth dhe nje siklet i mendimeve ,qe kisha ne koke ,per perballjen me njerezit e rinj, drejtues te asaj ndertese dhe pjesemarres e anetare te saj.
E kisha mese te ngulitur ne koke, qe aty do te ishte cdo gje e veshtire. Epara sepse s'doja te shkoja atje ,nuk me pelqente mentaliteti i tyre dhe e dyta sepse i krahasoja njerezit e kesaj ndertese te re ,me ata qe kisha ne ate ndertese te vjeter. Nuk e di pse e beja kete krahasim, ndoshta nga profesioni i njejte qe keta kane.
Jetojme ne nje shoqeri ,ku fjalet perpiqen te kene nje rol te rendesishem , por ne te vertete nuk eshte ashtu!Sepse vendin e tyre ne te vertete ,shpesh e ka kercenimi,sido qofte ky i fundit.Jetojme ne nje ambient ,ku duam te jemi te socializuar,por ne te vertete prapambetja ka lene gjurem dhe shenja mjaft te medh tek ne .Rrethohemi ngado me persona qe e konsiderojne veten si te civilizuar,per shkak se mund te kene pak me shume ose me shume gjendje ekonomike se pjesa tjeter e shoqerise,dhe mendojne se pasuria i ben te tille, pra te civilizuar.Sepse mund te kene shetitur ne vende te ndryshme,mund te kene shkuar shpesh me pushime ,mund te kryejne aktivitete te ndryshme qe ata duan ,mund te kryejne aktivitete te ndryshme ,qe ata duan, mund te rrethohen nga shume njerez e me secilin prej tyre mund te flasin, apo kan lexuar lexuar dikur dy libra te ndryshem te cilet jane te njohur; por edhe keto i lexojne sepse jane nxitur nga dikush me i madh, e ndihen te detyruar t'i lexojne.Por ne te vertete ata nuk jane vecse injorante!Akoma me e dhimbshme eshte qe keta persona jane te shumte , e akoma me keq ,kur i sheh keta ne poste te rendesishme, te institucioneve te ndryshme , ne sherbim te ketij kombi.
Injoranca eshte nje dukuri e cila as nuk mund te shmanget ,as nuk mund te parandalohet ,por thjeshte mund te pakesohet.E megjithate kjo gje ne shoqerine tone eshte e veshtire te ndodh, sepse keta "te civilizuarit" jane me dy fytyra ,ku perballja me nje bisede serioze me ta , te ben te kuptosh realitetin e hidhur e te shemtuar ,qe ata kane.Te civilizuar nuk mund te te bej kurre as paraja,as shkolla ,por vetem libri.Sepse paraja sa shpejte e ke aq shpejte e humb rrjedhen e saj te perdojes,plus edhe shkolla e dime me se miri ,qe nuk fitojne vetem ata qe meritojne ,por edhe te tjere te paafte ne ate fushe e udhekryq qe zgjedhin.Gjithashtu ti mund te marresh shpejte apo veshtire ato nota te larta, por prape mendja nuk mund te jete e plote, sepse mund te mbledhesh dy forca ne fizike,te pjesetosh masa ne kimi, por te shprehesh realitetin ne vijen e plote rrethore, me cdo rreze e diameter ,me cdo siperfaqe, me cdo gjendje e vuajtje shpirterore; pra kete realitet te vertete, pa demaskime eshte shume e veshtire, sepse ka elemente te pafund.
Mendojme ,ose me sakte e genjejme veten duke menduar se jemi te lire ,si femijet,si ne adoleshentet apo edhe te rriturit tane.Por edhe kjo nuk eshte plotesisht e vertete.Sepse shpesh duam te bejme ,apo te themi disa gjera ,qe na mundojne ,ose qe thjeshte deshirojme t'i themi apo t'i bejme sepse ashtu e ndiejme,po jo! Jemi frenuar madje as nuk kemi tentuarta bejme,sepse te ndjek nga pas nje opinion i shpifur i shume njerezve ,e aq me keq kur at veprojne mbi shfaqjen e pengesave te keta persona.Nuk mund te quhesh kurrsesi i lire,kur do te shkosh te pedagogu e t'i thuash ,se pse te ka ngelur pa te drejte ne provim,por frenohesh sepse ne qofte se do ia thuash zia e ambicies qe e ka pushtuar ate pedagog, do ta ngeli perseri ne provim kete student ,madje dhe shume here te tjera; gje qe do ta bej t'i vonohet diploma ,e per pasoje ky student nuk do te mund ta ushtroje profesionin,qe ai do prej kohesh.Por sa te tille ka?!Pafundesisht.
Jetojme ne gjene me te peshtire e te ndyre , ne ate te paragjykimit.Ku nje adoleshente nuk paraqet vlera te larta morale ,ne qofte se shkon ne nje feste me miqte e saj.Madje jam mese e sigurt qe vlerat e saj dhe dituria e saj eshte me e madhe sesa e dikujt qe nuk shkon ,por rri ne shtepi e thjeshte lexon nje liber.Separi ajo qe eshte ne ate feste ka fituar nje eksperience te saj ne jete ,qofte sado pak e vogel kjo eksperience, por gjithsesi e ka pare konkretisht,e ka shijuar si do vete.Ndersa ajo qe e lexon thjeshte mund ta imagjinoje , por jo ta ndieje e ta shijoje plotesisht si ne te vertete.E shkruaj kete edhe nga vetja ime ,pasi kam shume gjera qe i kam lexuar, saqe kur mendoj nese do te me ndodhnin ne te vertete ,trembem; madje shpesh edhe ne jeten time reale stepem te bej apo te them shume gjera.Sepse mendoj se cfare do te thone e do te mendojne te tjeret, por a thua valle se me njohin te gjithe?!
Jetojme ne paragjykimin e ndyre ku femrat karrieriste shihen si te uleta dhe bejne cdo gje per interesat e tyre personale.Shikojme kudo qe nje femer paragjykohet qofte edhe per gjene me te vogel .Perballemi perdite ,ne shkolle ,ne spitale,lagje ,pallat,kudo me persona qe i krijojne autoritet vetes,apo bejne cmos per te patur ate,deri ne ate pike ku i humbin totalisht vlerat e tyre njerezore.
Sa keq jetojme ne nje shoqeri ku njerezit,qe s'kane shkolle te larte,cilesohen si te ulet e teresisht injorante,nderkohe qe vlerat e tyre morale dhe njerezore mund te jene shume here me te larta ,sesa e nje tjetri me shkolle te larte ,te cilin e ka pushtuar ngadale -ngadale muret e ambicies , pa pare jashte tyre.
Realiteti shpesh eshte i hidhur ,por prandaj quhet i tille sepse shume te verteta duhet t'i cilesojme ashtu si jane , pa u vendosur maska.
Nuk mund te di se cfare ishte ai ankth ne te vertete ,kur hyra ne ate ndertese, por di te them qe nga momenti i daljes nga ajo porte e re gjigande,ku nisi kapitullin e ri trevjecar per mua dhe me pamjen e atij syri , i cili ndodhej te ajo porte ; fillova qe ta shikoja cdo gje keshtu.Ndoshta ai ankth ishte thjeshte mospranimi se une po filloja te kuptoja me mire , e te merrja vendime ,te cilat do te me kushtojne shtrenjte me mbarimin e ketij trevjecari ; pra po rritem nga pak dhe kete s'e pranoja ,deri ne ate moment ku perballe meje ,jashte asaj porte u shfaq ai sy.
Nuk e prisja nje gje te tille ,sepse e nenvleresoja dhe akoma e bej kete gje ne ate ndertese me mentalitet te ulet.Por s'e prisja qe ky sy ndodhej atje dhe eshte nje nga te nenvleresuarit e mi,i cili me beri te ndryshoj sterion qe po me mbulonte dita dites.Ky sy ndodhet atje ,ne kete ndertese , nuk e di se kush eshte , nuk e di si eshte , nuk e di ne merr frymen qe une do te doja,apo thjeshte eshte nje hije e jo nje njeri?!
Ky sy me beri te kuptoja qe nuk isha vetem ,sepse kisha prane meje,bashke me mua ne ate ndertese , ate qe eshte me teper se nje mike per mua. Dhe po ky sy me perballi me forcen qe duhet te kisha ne vetvete ,per mesimet ,per perballjen me mesuesit,per mendimet e tyre ,e me tregoi se une dhe ajo jemi mike te pandara edhe pse jemi ne dhoma te ndryshme te asaj ndertese e na ndajne vetem disa shkalle, por mbi te gjitha ky sy te cilin nuk e njoh e nuk e kam idene se si eshte dhe cfare eshte, me dha fuqine e vetebesimit.
E di qe brendesia dhe komanda e atij syri nuk isha une ,por ishte thjeshte difekti i tij natyror ,qe ka lindur ,i cili me pa. Por ato tre raste perballje me ate sy me bene te kuptoj ku isha shpirterisht.Pra ndonjehre te mjafton dicka,apo dikush (sepse nuk e di se cfare eshte ky sy,ne cdo kuptim te fjales) qe te te bej nje ringritje te deshires, thyerjes se akullit, zvogelimin e frikes e per me teper te kuptosh e te perballesh me realitetin ku jeton, te cilin s'doja ta kuptoja.Por erdhi koha qe te perballem me te dhe cdo anetare te tij,pa u fshehur plotesisht si me pare nen petkun e prinderve !!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Nekie Qejvani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Ai+sy/6067


Vepra te ngjashme
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesi...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Shoqeria e Vertete
Lloji: Ese pershkruese
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej a...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.