Nje person i dashur
Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dilte.Por per ne , cili eshte personi ne i dashur:mami, babi,motra ,vellai ,gjyshi, gjyshja??Kush?? Epo s'ka rendesi sepse majafton qe te falesh dashuri pa kushte , pa kufizime, dashurine qe do e falesh ta falesh ta falesh pa asgje ne kembim.
Per mua personi me i dashur eshte mami. Ah,mamiii❤!!Mamin do e pershkruaj vetem me pak fjale, sigurisht fjalet per mamin s'mjaftojne por mendoj se kam gjetur fjalet e duhura.Mami eshte e dashur,e bukur,serioze kur duhet dhe tolerante kur merr nje buzeqeshje te embel nga ne. Dashuria e pafundme eshte ajo qe i shton embelsine.Bukuria e jashtme per mua s'ka rendesi,sepse bukuria e shpirtit qe e karakterizon ate shfaqet dhe nga jashte. Por eshte edhe e rrepte.Rreptesia per mua a do te thote qe je nje njeri me disipline,i drejte dhe shume i qarte ne ato qe thua.Mami per mua eshte engjelli qe kur ne te vie ne jete ajo na mbron nga cdo e keqe, po qe nevoja edhe me jeten e saj.Kjo eshte mami im!Heroina ime dhe jo mami imagjinare por mami qe cdo mengjes para se te shkoj ne shkolle e perqafoj fort dhe i uroj "Diten e mire".Ky eshte engjelli im mbrojtes! Mami im❤❤!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!