Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa keq jam ndjere!Edhe lot kam derdhur!I thoja vetes se nuk kisha vlere per asgje.Kisha filluar te largohesha nga gjithcka.Rrija e vetmuar dhe e frikesuar.Mdoshta frika kishte force me te madhe sesa guximi.Ai dukej sikur nuk ekzistonte fare per mua.Me te vetmen qe beja shoqeri ishte vetmia.Humba krejt vetveten.Shikoja te tjeret qe flisnin e buzeqeshnin dhe mendoja se pse valle une nuk e kisha kete te drejte?Por nje dite i thashe vetvetes:-Forca,gjej guxim dhe perballo me realitetin.Dhe keshtu ndodhi me te vertete.E nesermja ishte nje dite e re dhe krejt ndryshe nga ditet e tjera.Nuk kisha me frike nga asgje dhe prej asgjeje.Cdo problem qofte ai shoqeror apo familjar me pak guxim e kurajo e perballoja me sukses.Te guxoja t'i thoja dikujt te verteten nuk kisha ndrojtje,te guxoja t'i thoja nje te rrituri mendimin tim nuk kisha me frike...Tani i thoja vetes se luften midis frikes dhe guximit e fitova une.E fitova perseri vetveten.Ndonjehere duket sikur ndjenjat tona jane aq te forta saqe shperthejne jashte.Guximin nuk ta fal askush,por ate e ke gjithmone brenda vetes dhe sa here qe ai te nevojitet,behu mbret dhe zot i tij,sepse kur ke humbur guximin ke humbur vetveten.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!