Data e postimit: 2020-12-13 17:42:23
Shikime: 2365
|
|
Likes:
4
Dislikes:
0
Titulli:
Arka e trasheguar
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Si ndihesh nese do te kishe nje objekt sado te vogel te cilen te eshte trasheguar ty?Te kane thene qe ky objekt qe ka afro 200 vite qe nga viti qe eshte ndertuar .Si do te kujdeseshe per te ?Mbase do ta vleresoje ,per faktin qe ndihesh e priveligjuar qe te eshte dhene ty ky privilegj .
Kjo per mua eshte mese e vertet .Une mbaje ne shtepi nje arke te vjeter qe nga katragjyshja ime .Ajo arke sic me kane thene e mbante nusja e shtepise .Pra nusja e djalit te pare te familjes .Ne ate arke ajo mbante gjerat me me vlere per te .Artka trashegohej nga brezi ne brez .Tashme ate arke duhej ta merte nusja e xhaxhait te madhe ama ai ate arke e ka lene ne shtepine e vjeter ,ne fshate.Duke rene dakort me tim ate u vendos qe arken ta merrte babai pasi ai ishte femija me i vogel dhe me i ledhatuari i familjes .
Ne momentin qe arka vjen ne shtepine tone ,shtepia behet akoma me e bukur dhe me tradicionale ..Ne ate kohe une isha e vogel se teksa vezhgoja arken ,zbukurimet e bera mbi te ,me benim pershtypje ,por akoma me shume fakti qe si ishin gdhendur format e luleve ne menyren me te bukur te mundshme .
Si ka mundesi qe edhe ne ate kohe beheshin gdhendje te ndryshme kaq te bukura?Po cfare materiali ishte e gjithe arka? Cfare mbanin mbrenda nuset? Njeqind e njemije pyetje .Ama babit ndonese i drejtoja 1000 pyetje ,nuk prtonte te me kthente pergjigje .Perkundrazi me mesoi te kujdesesha per te sepse keshtu tregohej nderim per ata qe e kane perdorur arken para meje pra parardhesit e mij.
Me kujtohet kur babai me tha i perlotur se kjo eshte e vetmja gje qe i ka mbetur nga mamaja e saj te cilen e donte aq shume .Kjo me ben qe ta vleresoj akoma me shume .Dhe kjo me bene krenare dhe jo vetem por edhe pergjegjese.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7495&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
librat na hapin rru...
Lloji: Hartim
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne ...
|
Nena Engjell mbrojt...
Lloji: Hartim
Nena Engjell mbrojtes !
Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . ...
|
histori nder shekuj
Lloji: Hartim
duke shkruajtur ketu po perpiqem ti ringjall shpirterisht martiret e kombit e atyre qe jetojn tu k...
|
ME LEJONI TE FLAS
Lloji: Hartim
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte ...
|
1 SHTATORI DITE SHK...
Lloji: Hartim
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezim...
|
Ardhmeria ime
Lloji: Hartim
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësis...
|
E vetmja rruge pr t...
Lloji: Hartim
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mi...
|
Gabimet e mia
Lloji: Hartim
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe ...
|
kur vjen 1 qeshori
Lloji: Hartim
kur vjen 1 qeshori.
zemra me gufon
se eshte festa ime.
se eshte festa jone.
me shoket e shoqet...
|
28 Nentori
Lloji: Hartim
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes.
28 Ne...
|
Ai qe te do vertet
Lloji: Hartim
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tj...
|
Korca qe enderroj
Lloji: Hartim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|