Data e postimit: 2020-12-17 19:01:05
Shikime: 3149
|
|
Likes:
4
Dislikes:
1
Titulli:
miku me i mire
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Libripermua eshte miku me i mire ne bote.Libri me jep dije,kulture,informacion,me jep mundesi te fantazoj eshte ndenje dhe emocion.
Libri nuk me lene asnjehere vetem sepse ai me shoqeron ne cdo moment te dites
time.Libri me ben te zgjuar,te mequr,imagjinare dhe kruioze.Kur une librat huj ne boten e tyre me ben te ndihem sikur une jam personazhi kryesor.Kur shikoj filma nuk ndiej te njetin emocion sepse mesazhin e percjellin aktoret e filmit pa me len mundesin te fantazoj.libri me ben te ndihem si nje shkrimtare e vogel dhe si nje poete me deshira te medhaja.Tani po e mbyll kete ese me nje thenie te MARK TWENIT :MIQ TE MIRE LIBRA TE MIRE DHE NJE NDERGJEGJE E QETE :KJO ESHTE JETA IDEALE.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
elia cela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7500&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
Mjaft!
Lloji: Ese vleresuese
Mjaft ! Nje monotoni ka mberthyer nje qytet te tere, njerez te ftohte. Nuk arrij ta kuptoj se si nje...
|
skenderbeu-heroi yn...
Lloji: Ese vleresuese
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR
Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do...
|
E ardhmja ime.
Lloji: Ese vleresuese
E Ardhmja Ime
Filloj te mendoj,Qfar te mendoj ku ende nuk dihet per te ardhmen time!Jam ende e v...
|
8 MARSI Dita e Nene...
Lloji: Ese vleresuese
8 Marsi eshte dita e nenes. Ne çdo vit e festojme 8Marsin. Per rruzullin tokesor kjo dite eshte vet...
|
Ti vlen
Lloji: Ese vleresuese
Mos harro se ti je e veqant
Mos harro moter se sa do qe deshirojn
qe dikush te perul, ti je e ve...
|
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
|
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
|
Aleksander Mojsiu
Lloji: Ese vleresuese
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mo...
|
familja dhe ndikimi...
Lloji: Ese vleresuese
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te puno...
|
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim!
Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
|
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
|
Shoqe e ngushte
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|