Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-02-08 20:08:16
Shikime: 4345
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Halla ime

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Halla ime
Autori: Yllka
Shkolla: Ilaz Thaci
Klasa: Vl-1
Qyteti: Hani i Elezit
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje moter tjeter per mua,je edhe nena ime.Kur shkon ne nje udhetim jashte shtetit,une ndihem si pa krahe sepse me mungon.Por ti me thua'mos u merzit sepse une do te vije shpejt e do te te sjelle shume dhurata',ti je njeriu me i mrekullueshem ne bot.Te dua hallushja ime pafunde.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Yllka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Halla+ime/6224


Vepra te ngjashme
Epopeja E UÇK-ës
Lloji: Ese vleresuese
Epopeja e UCK ka ndodhur tri dite me 6,7 dhe,8 mars. Kjo betej ndryshe eshte quajtur edhe beteja e "...
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
Shoqe e ngushte
Lloji: Ese vleresuese
Te flasesh per ty eshte mbrekulli por te flasesh per budalliqet tona eshte FANTASTIKE.Do te doja te ...
festa e shkolles
Lloji: Ese vleresuese
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle...
Mos pyet se cfare b...
Lloji: Ese vleresuese
I dashur atdhe! Ndihem mire qe jam pjese e jotja, qe gezoj, festoj, merzitem e rritem me ty.Nuk me ...
S'te harroj
Lloji: Ese vleresuese
Te kujtohet!Ai ishte momenti me i mir i jetes time... Me shpetove jeten!!! Un jam vetem 11 vjeq, ...
dashuria ndaj prind...
Lloji: Ese vleresuese
prindit, jan ata qe na dergojn ne rrugen e te ardhmes. Ata jen nje frymzim nga e kaluara dhe e ardh...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Familja dhe une.
Lloji: Ese vleresuese
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezi...
kam nevoj per mbroj...
Lloji: Ese vleresuese
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e ver...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.