Data e postimit: 2021-01-27 21:48:45
Shikime: 8231
|
|
Likes:
21
Dislikes:
6
Titulli:
Ne dhe interneti
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale duke u varur ne ate se siata e perdorin Internetin. Nga ana tjeter, Interneti eshte duku ju ndihmuar njerzit per te bere lidhje personale me te forta duke mbetur ne kontakt me ta pa ndonje dallim ne gjini, shtrirje gjeografike, race ose ndojne pengese shoqerore. Nuk eshte vetem duke i ndihmuar njerzit qe telidhjen ne nje miqesi, por gjithashtu eshte shfaqur edhe si burim per te kaluar neper lloje tendryshme te njerzve qe prej nga niveli me i ulet e deri tek ai me i larti.
Interneti vazhdon të jetë shumë i shfrytëzuar edhe nga fëmijë të moshave shumë të reja.
Specialistët thonë se pavarësisht efekteve negative që mund të ketë interneti te fëmijët, përfitimet janë shumë të mëdha.
Ata sugjerojnë që të ushtrohet një kontroll me i madh për faqet që shfrytëzojnë ata, por në asnjë rrethanë nuk këshillojnë që t'u ndalohet interneti.
Në një biseda me nxënës, ata thonë se janë të familjarizuar krejtësisht me botën e internetit. Këta fëmijë thonë se megjithëse të shumtën e kohës e harxhojnë për t’u argëtuar, janë të vetëdijshëm se nga interneti jo gjithmonë kanë dobi, disa prej tyre madje edhe thonë se i dinë efektet pozitive dhe negative të tij.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Goialda Hysa - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7539&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjes...
|
Per ty Erik Abidal ...
Lloji: Ese argumentuese
Shum njerez mund te qeshin me kete qe po shkruaj.Mund t'ju duket qesharake,pasi qe po shkruaj per nj...
|
jeta
Lloji: Ese argumentuese
Ese per jeten
A e ke keni ven re , se shpesh e humbim sensin e kohes. Shpesh harrojme se sa e sa mi...
|
Shendeti dhe koncep...
Lloji: Ese argumentuese
A eshte shendeti i rendesishem per ne?
Shendeti eshte shume e rendesishme per ne.
Ne duhet te ruhe...
|
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA.
SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
|
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm.
M...
|
babi
Lloji: Ese argumentuese
duajeni babin sepse ai ju mbeshtet ne cdo moment te jetes...
|
Libri shoku qe asnj...
Lloji: Ese argumentuese
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates.
Dielli kishte shperndar rr...
|
Ne kemi ardhur ne b...
Lloji: Ese argumentuese
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt ...
|
Fjala shemb muret
Lloji: Ese argumentuese
Kur lexoj kete titull me vjen ndermend shume mendime te urta : fjala vret me shume se plumbi ,Fjal...
|
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
|
Nje vend i quajtur ...
Lloji: Ese argumentuese
Oqeanet tkurren, shtrihen. Detet praktikisht nuk ekzistojne. Ajri nuk eshte vetem autostrada e zogjv...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|