Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-11-01 21:56:43
Shikime: 16850
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Gjuha identiteti im neper bote

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjuha
Autori: Eraldo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9A
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mbart me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dhe historke.
Te zoterosh shume mire disa gjuhe do te thote te kesh ne mendjen tende nje nga pasurite me te medha qe ekziston. Sado qe ne ditet e sotme ceshtja e globalizimit te con ne perdorimine disa gjuheve nderkombetare , njerezit nuk duhet te harrojne se gjuha e tyre eshte ajo qe i ben ata te jene te vecante dhe te plote ne figuren e tyre. Gjuha ametare perfaqeson dicka te madhe,kudo qe shkosh neper bote sado gjuhe qe te mesosh ,sado njerez te takosh ,asnje dhe asgje nuk do te gezoje aq shume se te flasesh me dike ne gjuhen tende. Gjuha eshte padyshim identiteti im neper bote.
Cdo njeri duhet te jete i vetedijshem se mbart me vete nje vlere qe peshon rende. Eshte pikerisht gjuha ajo qe do e beje ate unik ne bote, do jete ajo qe do ta krijoje identitetin e tij.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eraldo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Gjuha+identiteti+im+neper+bote/1646


Vepra te ngjashme
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...
Cuperlina
Lloji: Ese argumentuese
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe ...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
ne jete gjitjmon mbeshtetesh diku , per te ecur perpara ,per te frymezuar ,per te dhene kuraje te p...
libri apo interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
shoket e mi dhe sho...
Lloji: Ese argumentuese
une shoket dhe shoqet e miiii i dua shume se nese une apo dikush ne e ofrojme njeri tjetrin prandaj ...
mjedisi ku ne jetoj...
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gj...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri q...
boten prapa deshi t...
Lloji: Ese argumentuese
kjo pjese ben fjale er don kishotin qe eshte nje njeri aventurier dhe per nje person qe ishte shume ...
Pse libri na hap dy...
Lloji: Ese argumentuese
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte m...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
Si ndikojne familja...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku ...


Komentet e fundit!

Emri: Kar
Email: Lali.goni@yahoo.com
Komenti: Shm vk
  Pergjigju

Emri: kejsi
Email: Marjol Muslli@hotmail.com
Komenti: eshte shume e vecante
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.