Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-02-25 00:43:00
Shikime: 3059
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: dashuria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: ndjenja e dashuris
Autori: H.V
Shkolla: Xhelal Hajda Toni
Klasa: 11
Qyteti: Rahovec
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin?
Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e madhe sesa kjo.Duke e pare neper filma,e duke lexuar libra,duke perjetuar ndjenjat e personazhit qe i perjeton ato,me beri te kuptoj qe eshte nje nder gjerat me te bukura ne bote.Kur kapesh ne te,nuk mund te ndahesh me.Te prek thelle ne zemer,e nuk te le te kuptosh se qfar njeriu je ne te vertet.Shume pak njerez ne bote jane me fat ta gjejn shpirtin e tyre binjak,por kur ta gjejn njeri tjetrin,dihet se ata te dy nuk mund te ndahen me.
-Gjithqka shihet e bukur,por ne te vertet asgje nuk eshte perfekt.Tani shikojm anen tjeter negative,ku ajo te lendon e te vret.Sidomos ku ajo vjen vetem nga njera ane,e tjetri nuk ndjen asgje...
-Te lendon,te djeg perbrenda,e te ben te mendosh se nuk mund te jetosh pa ate njeri.Frym nuk merr,vetem jeton,jeton me dhimbje ne shpirt.
Koha nuk ta sheron plagen,por vetem ta zvogelon ate,e vie koha qe vjen personi tjeter, dhe dhimbjet ti kthen ne momentet me te bukura qe i ke perjetuar ndonjeher.Kjo eshte dashuria...
"Nuk ka rendesi vendi dhe koha,rendesi ka personi qe e ke perballe"



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     H.V - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7569&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
Njeriu nuk humbet, ...
Lloji: Ese pershkruese
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur...
ligji dhe ne
Lloji: Ese pershkruese
Mendimet e mia shkuan larg...NUK po gjeja dot rinisjen e tyre..U mundova ... POR me kot ...po e ni...
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur...
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
Udhetim Imagjinar N...
Lloji: Ese pershkruese
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam...
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
Autobiografia ime
Lloji: Ese pershkruese
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku e...


Komentet e fundit!

Emri: armina
Email: arminavos@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.