Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 698
Data e postimit: 2013-01-14 09:25:46
Shikime: 9835
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: sikur te jem me i rritur

Lloji: Ese pershkruese
Tema: me i rritur
Autori: adonit darsi
Shkolla: nene tereza
Klasa: 7
Qyteti: tirane
E-mail: klajdi-shira@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR...NUK DUHET TE TRAJTOHEMI SI TE VOGEL KUR JEMI 13 VJEQ..NESE NUK NA KANE TRAJTUAR TE VOGEL KUR KEMI QENE TE TILLE TE MOS MUNDOHEN TANI...SE FEMIJET SA ME TE RRITUR TE JENE AQ ME SHUME PERGJGJEGJESI KANE...NUK DUHET TE LLASTOHEN AS TE TRAJTOHEN TE VOGEL KUR JANE TE MEDHENJ.. ESEJA IME ISHTE PAK A SHUME PERSHKRIMI I JETES TIME...NUK E DI NESE ESHTE E NJEJTA GJE ME JUVE ....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     adonit darsi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/sikur+te+jem+me+i+rritur/698


Vepra te ngjashme
Femijeria
Lloji: Poezi personale
Kur isha i vogel kur isha femije prinderit me qortonin dhe une i shihja me habi Tani une jam r...
arsimimi
Lloji: Ese argumentuese
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ng...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e ...
Dhimbja,zhgrnjimi d...
Lloji: Pershkrim
Dhimbja,zhgrnjimi dhe emocioni jane.......DASHURI puffffffffffff,kjo jeta nuk e di me nese duhet ta...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Analize letrare
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje pers...
Te drejtat e femije...
Lloji: Ese argumentuese
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe t...
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikon...
BABAI IM I SHTRENJT...
Lloji: Ese vleresuese
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZ...
Une,drejtues i shko...
Lloji: Ese pershkruese
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is s...
Rruga drejt te ardh...
Lloji: Tekst shpjegues
Sa shpejt erdhi koha te mendojme.Te mendojme se ç’ështe me e mira per ne kur te rritemi. Gjate ...


Komentet e fundit!

Emri: TDjuUhfTvXMBBNavPfw
Email: mlm100@sbcglobal.net
Komenti: You really found a way to make this whole porcses easier.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.