Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6030
Data e postimit: 2017-11-13 16:29:38
Shikime: 30649
Raporto

Likes: 45 Dislikes: 15

Titulli: Dite dimri

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dite dimri
Autori: Dritana hida
Shkolla: Gjergj pekmezi
Klasa: X
Qyteti: Pogradec
E-mail: dritana@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me nje pelhure te mendafshte dhe m ngjyren karakteristike te saj.Tashme ndodhem ne dritaren e dhomes sime...po shikoj kete bardhesi mahnitese e cila po me mbush zemren me kenaqesi dhe dashuri ,per kete stine dhe me e rendesishmj per kete qytet te pakrahasueshem.Qielli este ai qe thyen magjine ne kete dite dimri me ato nuancat gri dhe me rete e dendura.Rralle here mund te te zene syte nje zog te vetmuar dhe me buzeqeshje te ngrire ne fyture.E vetmja krijese qe leshon tinguj me nota te trishta este zeri I ketij bilbili...Ohh atje tutje ndodhet nje grup femijesh te cilet po luajne me njeri-tjetrin.Shkelqimi i mimikave te tyre tregon qe jane tmerresisht te lumtur.Por ky gezim dallohet edhe nga ulerimat e vockela qe ata leshojne ...Pa pritur dhe pa kuptuar ora ka ikur,eh fjalet nuk do te mbaronin kurre per te pershkruar kete vend mahnites ne kete stine po t till...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dritana hida - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Dite+dimri/6030


Vepra te ngjashme
Dite Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Dimri...nje nga stinet me te ftohta persa i perket temperaturave dhe me i ngrohti per nga dashuria....
pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te ...
Stina e pranveres
Lloji: Ese pershkruese
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e ...
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dho...
vera stine e bukur
Lloji: Hartim
vera eshte nje nder stinet me te bukura ne kte stine dalim per 3 muaj pushim dhe clirohemi nga mes...
pranvera
Lloji: Hartim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne,...
Peisazh
Lloji: Poezi peizazhi
Cfare po agon ne kete agim ky peisazh i vendit tim Rrotull ketij uji si kristal bukuria nga thell...
Pranvera
Lloji: Hartim
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet filloj...
Pranvera
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe m...
Pranvera ~ dite mag...
Lloji: Hartim
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Ma...
pranvera ne qytetin...
Lloji: Analize letrare
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qersho...
instrument muzikor ...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush n...


Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: bts321@gmail.com
Komenti: e bukur/
  Pergjigju

Emri: ami baci
Email: ami@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: xsfdg
Email: bfvbc.fdhdf@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: KEJSI
Email: KEJSITIRANA5555@GAMIL.COM
Komenti: SHUME BUKUR
  Pergjigju

Emri: pjeshk
Email: pjeshk@hotmail.com
Komenti: pjeshk fare
  Pergjigju

Emri: arland
Email: arben-69@hotmail.com
Komenti: diiiiimmmmmrrrrrrrrriiii i
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.