Data e postimit: 2021-04-19 22:10:29
Shikime: 2445
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
"PRANVERA"
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me krahë të kaltër të bukur.Toka e lumtur shikon qiellin dhe këndon.Pranvera është një stinë ku jeta është e gjallë në gjithçka....Për mua,unë e dua pranverën kudo,por nëse mund të zgjidhja,do ta përshëndesja atë në një kopsht.Kur vjen pranvera e bukur dhe kur natyra rifillon bukurinë e saj,shpirti njerëzor është i prirur të ringjallet gjithashtu.
Erdhi pranvera...dhe një gjelbërim u rrit mbi ato shtretër ngjyrë kafe,të cilat,duke u freskuar çdo ditë,sugjeruan mendimin që shpresa i përshkonte natën dhe linte cdo mëngjes gjurmë më të ndritshme të hapave të saj.Një energji pozitive kaplon trupin tonë.Me atë diellin që na lëshon rrezet e arta të saj e na ngroh jo vetëm fizikisht por edhe shpirtërisht.Kot nuk thonë :"Pranvera është sikur një fjalë e bukur".Ajo do të jetë gjithmonë e mirëpritur tek ne dhe në zemrat tona...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ajshe Jakupi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7672&lloji=Analize+letrare
Vepra te ngjashme
dite dimri ne fsha...
Lloji: Analize letrare
pas diteve te ftohta me shi erdhen ditet me acar te dimrit i cili e ka shtrire pushtetin e vet deri ...
|
Vdekja e lisnajes
Lloji: Analize letrare
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te afer...
|
letra ime
Lloji: Analize letrare
vellezer shqiptare
te prekim urtesine
te zem udhen e mbare
te ngjallim shqiperine
shqiperia ...
|
dimri
Lloji: Analize letrare
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundv...
|
Mësuesja ime
Lloji: Analize letrare
Shkronjën e parë
Nga ti e mësova
Këngën e parë
Nga ti e këndova.
Edukatën time
Ti ...
|
Krenar si nje shqip...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vle...
|
drejt ardhmerise
Lloji: Analize letrare
Nëna Terezë
Nje grua e bukur
me zemer te madhe
nje yll qe shendrit
nena terez shqiptare.
...
|
Miqesia
Lloji: Analize letrare
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine p...
|
Jeta ne ditet e sot...
Lloji: Analize letrare
N'Kosovë...Dikund afër 65 mungesa pa arsye, djal i zhurmshëm, nga ai ankohen gjithë profesorët ...
|
Shqiperia jone
Lloji: Analize letrare
Mos mendoni se humbi shqiperia
edhe pse u mbyt nga varferia
Mos thoni se vdiq trimeria
se dikur l...
|
Ese "Temperaturat"
Lloji: Analize letrare
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures...
|
Dashuria ndaj atdhe...
Lloji: Analize letrare
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ.
Athde im ka shume his...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|