Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-04-27 11:15:37
Shikime: 13769
Raporto

Likes: 23 Dislikes: 11

Titulli: Ngrohja globale,nje shqetesim per te gjithe.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ngrohja globale
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jashte atmosferes se tokes ato mblidhen duke e kthyer token ne nje sere te papershtatshme per njerezit per te jetuar.
Kjo ide me frikeson.
Te gjitha keto gaze vijne me se shumti si pasoje e shfrytezimit te makinave,industrive etj,nga dora e njeriut.Nese ky problem vazhdon do te kete pasoja te renda sepse
1-Shkrihen akullnajat
2-Krijohet varferi
3-Njerezit semuren etj,
Njeriu nuk njeh limit ne shfrytezimin e ketyre burimeve.Ndoshta jane te nevojshme per jeten e perditshme por jo deri ne ate nivel te cilet njerezit i perdorin.
Por ne mund ta ndryshojme kete.Jemi akoma ne kohe per te shpetuar veten dhe token ku jetojme.
Nese perdorim me shume bicikleta sesa makina ose nese blejme makina elektrike,nese pakesohet numri i fabrikave etj,atehere do te verejme se po shkojme drejt nje rruge ku nje e ardhme e sigurt na shoqeron.
Jam i sigurt se sebashku mundemi,mjafton te kemi besim dhe te mos dorezohemi kurre.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7676&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndrysh...
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujti...
Për njerëzit që ...
Lloji: Ese argumentuese
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjitha...
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
te flase
Lloji: Ese argumentuese
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuar...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tr...
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...
Kritika
Lloji: Ese argumentuese
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbete...
Leter e nje Emigran...
Lloji: Ese argumentuese
Po të lë popull italian. Të përshëndes e të uroj gjithë të mirat, mbetsh mirë Itali, ndosht...
100 vjet Pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I me...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...


Komentet e fundit!

Emri: Kozeta
Email: kozeta.gashi@gemail.com
Komenti: Re lumte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.