Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7964
Data e postimit: 2022-08-25 03:00:48
Shikime: 1517
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: E denuar sepse jam femer.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: FEMRA
Autori: Rita
Shkolla: anonim
Klasa: anonim
Qyteti: anonim
E-mail: anonim.anonimi@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu bashkohesha atyre tek luanin ne lagje,e pse?Sepse femrat duhet te bejne punet e shtepis ,femra gjithmon trajtohet si nje objekt qe duhet larguar sa me pare nga shtepia.
Ky eshte zeri i femrave,jam une ajo qe burgosa endrrat e mija,une qe mbylla gojen nga padrejtesit,fajin ne supe e mbaje vetem une,un duhet te kisha fluturuar te largohesha nga kafazi qe jam mbyllur,por pse mu thyen krahet?Apo edhe une vete e denova veten time sepse jam nje femer!
EDHE PSE NUK JAM NJE FEMER E MBYLLUR NE NJE KAFAZ KJO ESHTE MOTIVIM PER FEMRAT QE JAN TE DENUARA NE JETEN E TYRE,NGRITE ZERIN.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/E+denuar+sepse+jam+femer./7964


Vepra te ngjashme
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Nje femer
Lloji: Fjale te urta
Nje femer Kurr mos e bej Nje femer per Te qajt Se nje dit do Te kthehet Edhe ty...
Nderi i nje femre
Lloji: Analize letrare
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po...
peshku dhe biqiklet...
Lloji: Poezi meditative-filozofike
te dushura goca te modernizuara , nuk edhe nje moderrnizim te zhveshesh , te tregosh format fizike ,...
dhuna ndaj femres
Lloji: Ese pershkruese
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse d...
dhuna ndaj femres
Lloji: Hartim
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen ...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
femra
Lloji: Thenie
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte v...
ese
Lloji: Ese vleresuese
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per m...
une dhe seksualitet...
Lloji: Ese argumentuese
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ nj...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.