Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-05-03 15:44:50
Shikime: 8653
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: Bota Sot

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
Autori: Donika
Shkolla: Elena Gjika
Klasa: 6
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene?
Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere?
Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk jemi me te zot te vetes.Q e keqe po na ne shtyn te shkaterrojme vendin perreth .A do te ndryshoj kjo situate ndonjehere.Atehere kur?Jam kureshtare.Se nese ajo dite do vij ne do te jemi te civilizuarit e botes,ashtu do te kemi mundesine te jemi te favorshem ne qdo rast.
Eh,kush se pret nje gje te tille ,as ai ,e as ajo,as keta ,as keto.
Njeriu eshte i forte thote populli,por,sa do te zgjase kjo fortesi dua te di.Te jemi te rinj,te gjindemi ne prapaskenat e jetes se na nevojitet shume.Sa jemi ende te rinj ta shijojme jeten me gjera qe perbejne dije jo teknologji...

E gjithe kjo pjese e shkurte e besoj se permban nje lloj thelbi te shkurter e kush mund te jete tjeter veqse:Harroje Teknologjine,Shijoje lumturine.





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Donika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Bota+Sot/1195


Vepra te ngjashme
inteligjenca artifi...
Lloji: Ese argumentuese
inteligjenca artificiale eshte inteligjenca robotike dhe qe mendohet nga disa shkencetare se do te ...
fund ne pasdite
Lloji: Ese argumentuese
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite? Që prej disa muajsh kam filluar të ...
Ligjet dhe rregulla...
Lloji: Ese argumentuese
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë a...
Poezi
Lloji: Ese argumentuese
e ulun n`fund t;klases tu menu per at koh, ku per PROFA e per MSIME sna ka ni as ni trOH smuj mi har...
Enderr me bazen jor...
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra.. Dhe shumica prej tyre do te be...
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note ...
turizmi
Lloji: Ese argumentuese
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim z...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt li...
Pa Jete!
Lloji: Ese argumentuese
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jet...
Life isn't shit
Lloji: Ese argumentuese
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten to...
Udheheqes ideal
Lloji: Ese argumentuese
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq...


Komentet e fundit!

Emri: enea shkembi
Email: enea-shkembi@ymail.com
Komenti: shum kot dhe shkurt
  Pergjigju

Emri: Steisi Ziu
Email: steisi_ziu@live.com
Komenti: e ke gabim....teknologjia vlen me shum
  Pergjigju
Emri: Donika
Email: vipa_shqiptare@hotmail.com
Komenti: Po mesime qe do te vleje ne te ardhmen


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.