Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2021-10-05 20:03:59
Shikime: 6953
Raporto

Likes: 18 Dislikes: 4

Titulli: nje dite ne natyre

Lloji: Analize letrare
Tema: nje dite ne natyre
Autori: no.name
Shkolla: xx
Klasa: xxx
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë e jetës tonë.Natyra është gjëja më e bukur që egziston është gjëja më e çmuar është vet jeta,por njeriu e ka dëmtuar dhe ndryshuar atë e ka ndotur ajrin dhe tokën.
Bukuria e natyrës nuk përshkruhet me fjalë,kur sheh malet e ngritura , kur sheh livadhet ujërat, kur zogjtë këndojnë me atë zë të bukur,cicerimat e tyre të shtojnë jetën, fushat e gjëra me plot lule të njoma plot male e fusha ku kullotin bagëtit. Të gjithë ne duhet ta duam natyrën.
Promocion
Mgid
Mg id





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     no.name - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7728&lloji=Analize+letrare


Vepra te ngjashme
Ënderr ti jeto
Lloji: Analize letrare
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë...
Këndon Saidja me z...
Lloji: Analize letrare
Këndon Saidja me za ne mal Mendon se spo ndin askush Gjith uçk ja po ndëgjon Sa mir saidj...
Ese
Lloji: Analize letrare
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkr...
letra ime
Lloji: Analize letrare
vellezer shqiptare te prekim urtesine te zem udhen e mbare te ngjallim shqiperine shqiperia ...
KUSHTUAR NENE TEREZ...
Lloji: Analize letrare
nuk eshte turp te japesh dashuri por eshte liri e gezueshme. ketu ska asgje as kete e as ate por jem...
Udhetimet e Cajld H...
Lloji: Analize letrare
'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez...
perrall per femi
Lloji: Analize letrare
ishte nje her e nje koh nje vajz e vogel ajo kishte vetem gjyshen e saj prinerit i kishte gjithmon t...
Nena
Lloji: Analize letrare
NËNA Nena është me e bukura ne bote Ajo është zemra jonë e fortë Ne jemi e ardhmja e saj ...
Bullizmi
Lloji: Analize letrare
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nj...
princesha dhe shkop...
Lloji: Analize letrare
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen...
kosova
Lloji: Analize letrare
ke pasur edhe shum dhimbje. por ke hekur me shum mjerime ti ke qen edhe nëna jon ti ke qen edhe ...
8 Marsi
Lloji: Analize letrare
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e ne...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.