Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7526
Data e postimit: 2021-01-18 17:54:22
Shikime: 2230
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Krijojme ura dhe jo mure

Lloji: Analize letrare
Tema: Dashuria
Autori: A.T
Shkolla: I.B
Klasa: IX
Qyteti: Tirane
E-mail: olaartiola9@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

(paragrafi 1)
Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale.
Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet.
(Paragrafi 2)
Por dashuria eshte e verber shume dhe ndonjëherë nga dashuria e madhe dhe e pa kontrolluar e cila te qon deri ne xhelozi etj.
Dashuria midis dy personave duhet te krijoje ura lidhese dhe jo mure te medha ndarese. Por dashuria nuk ekziston vetem midis dy personave por edhe midis familjarve, fisit.
(Paragrafi 3)
Shume familjare krijojne disa mure te medha ndarese saqe harrojne edhe se ekzistojnë ato persona. Por shume persona te tjere krijojne ura qe te permiresohet lidhja e tyre edhe me shume.
Ne kohet e sotme qe jemi nen ndikimin e internetit kemi krijur shume mure ndarëse dhe jemi ftohur shume. Saqe edhe kur te mundohemi te krijojme nje ure edhe e vogel te jete është shumë e veshtire sepse kemi krijuar nje mur shume te madh sikur MURI KINEZ.
(Paragrafi 4)
Muri qe ne krijojme me ose pa vetdije na ben qe lidhjet te ftohen dhe te harrohen me shume. Prandaj duhet te jesh ti ose nje preson i trete qe te krijoje uren lidhese te personave. Edhe egoja dhe kokfortesia e nje personi e prish marredhenien keshtu qe ketu duhet nje person qe te uli hunden dhe te krijojne dashuri mes tyre
(Paragrafi 5)
Ne fund duhet te them se bota do ishte me e lumtur dhe e zhvilluar duke pasur dashuri mes personave dhe duke krijuar ura lidhese qe te bashkohen persona. Muret ndarese simbolizojne vetmine dhe eshte shume e veshtire te jetosh duke pare perpara nje mur shume te madh ndarjes.
Krshtu qe dashuria duhet te triumfoj!!!!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     A.T - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/Krijojme+ura+dhe+jo+mure/7526


Vepra te ngjashme
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Dashuria
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dash...
perse zgjidhjet ne ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavares...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane...
dashuria
Lloji: Ese krahasuese
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike af...
dashuria e nenes
Lloji: Ese pershkruese
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte a...
dashuria?
Lloji: Ese shpjeguese
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga nj...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.