Data e postimit: 2022-02-15 19:21:52
Shikime: 2653
|
|
Likes:
8
Dislikes:
0
Titulli:
Ese
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst per fillimin e luftes se pare boterore, e cila shkaktoi shume deme te medha tek njerezit.Por, perse niset nje lufte?Nje lufte niset per te perfituar me shume pasuri sepse ne njerezit nuk mjaftohemi me ato qe kemi dhe nuk i mendojme pasojat.Cilat jane pasojat e nje lufte?Pasojat e nje lufte jane jo vetem fizike por edhe psikologjike.Me miliona njerez kane vdekur prej luftrave dhe shume te tjere kane mbetur me problem mendore.Por keto nuk jane pasojat e vetme nje pasoje eshte se shume vende kane humbur territoret e tyre si p.sh ne Shqiperia kemi humbur shume territore si Podgorica,Struga etj.Vuajtje, kudo vetem vuajtje!Fakt eshte se Petro Marko e tregon fare qartazi ne romanin e tij "Nata e Ustikes".Ai e pershkruan luften si nje nate e erret e frikshme e cila, mbeshtjell kedo me frike.Por Petro Marko nuk ishte i vetmi shkrimtar qe kishte perjetuar ato kohe te llahtarshme por kane qene dhe shkrimtar te tjere si Drita Çoma,Musine Kokalari etj.Keto jane disa fakte qe pershkruajn ato kohe te erreta te luftrave.Luftat jane nje fatalitet i jetes njerezore.Une mendoj se duhet te ishim perpjekur t'i zgjidhnim me metoda paqesore.Por per shkat te disa njerezve lakmitare jane shkaktuar shume deme jashtezakonisht te tmerrshme dhe jane shuar shume jete te pafajshme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
L.K - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=7874&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
nëna
Lloji: Ese argumentuese
nëna.
"Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret
Sepse ajo kujdeset per ...
|
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
|
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte...
|
libri
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri...
|
"Bagëti e bujqësi...
Lloji: Ese argumentuese
Bagëti e bujqësi
Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetë...
|
Teknologjia po dëm...
Lloji: Ese argumentuese
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo...
|
Gjuha identiteti im...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte d...
|
skenderbeu
Lloji: Ese argumentuese
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe ...
|
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
|
Dhimbje dhe liri
Lloji: Ese argumentuese
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj n...
|
Pablo dhe Franceska
Lloji: Ese argumentuese
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i ...
|
Cili jam unë
Lloji: Ese argumentuese
Cili jam unë?Jam thjesht vetvetja.Nuk mund të them se jam më e mirë se dikush tjetër,sepse jemi...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|