Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit.
Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pasur një marrëdhënie jo edhe aq të mirë me babain e ti, ku ai i shpreh qartë në letrën drejtuar atij. Ndoshta ideja e të pasurit një kafshë të tillë do të shprehë karakterin e babait të tij. Mbase ai ka qënë po aq mace sa edhe qingj. Mace duke qënë një njeri deri diku i egër ose ndoshta autoritar, dhe qengj si një personalitet i qetë dhe i dashur.
Por a mund te ketë pasur kjo krijesë me pamje të çuditshme dhe të veçantë edhe ambicie njeriu? A mund të ketë pasur ajo mendime apo ambicje si prej njeriu? Kafka në një pjesë thotë që nuk po e dallonte dot se kush se kush po qante, ai apo kafsha. Mbase ajo ishte e lodhur nga jeta që po bënte dhe vetëm thika e kasapit mund ta shpëtonte. Por ai e hedh poshtë këtë pasi e kishte trashëgimi dhe këtë gjë nuk ia bënte dot.
Përfundimisht, kjo kafshë mund të ketë ambicie njeriu. Të paktën të dhënat që kemi e përcaktojnë këtë.pazakontësia e saj bën që edhe të na udisë me gjithë këto ndryshime në trupin e saj.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!