I nderuar zoti x:
Me lejoni te prezantohem si fillim.
Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete.
Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin qe ju me keni zgjedhur mua nga te gjithe mundesite qe kishit nga shkolla Kole Koci.
Ju jam vertet mirenjohese ju ne vecanti dhe me pas sigurisht qe edhe kontribuesve te medhenj dhe te vegjel qe bëne të mundur që organizimi i veprimtarisë të ishte plotësisht i suksesshëm. Ky konkurs kaq simpatik ku te gjithe femijet mund te shprehin aftesite e tyre ne lidhje me mesimin e gjuheve te huaja eshte nje rast vertet shume i mire per te gjithe nxenesit ku me para nuk jane konsideruar sa duhet per nje teme si kjo.
Ne e kuptojmë që kjo ngjarje nuk do të ishte e mundur pa pjesëmarrjen e institutit që ju drejtoni, dhe ne jemi shumë mirënjohës qe po ndeshemi me një ekip kaq të zellshëm. Drejtuesit dhe bashkepunetoret dukeshin vertet njerez cilesore dhe te punes. Shume bujare dhe te vinin gjithmone ne ndihme ne vendet ku kisha pyetje apo paqartesi.. Hapësira e dhënë kesaj teme ka marrë reagime shumë të favorshme nga publiku.
Unë shpreh një vlerësim të thellë në emër të të gjithë anëtarëve dhe qëndroj në dispozicionin tuaj për realizimin e përbashkët të ngjarjeve të ardhshme.
Merrni një përshëndetje shumë të përzemërt.
Sinqerisht,
Fil ani
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Te shtrenjtes time,...
Lloji: Leter
.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuq...
E dashur vetja ime....
Lloji: Leter
E dashur vetja ime ...
Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une......
Per ty Vellai im qe...
Lloji: Leter
Ike vella !
Me le vetem !
Si nuk mendove per mua te shkreten !
Qaj !
Nat ,dit pa pushuar .
D...
hi
Lloji: Leter
hi.. u rrita me mendimin se te dish, eshte dicka e bukur qe te mbush shpirtin, dicka jo imorale, por...
Nenes Time
Lloji: Leter
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne sh...
MESUES I IM I DASHU...
Lloji: Leter
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DH...
leter per ty
Lloji: Leter
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa ...
ana
Lloji: Leter
E dashur ANA
Shoqja ime me ka marr malli shum .Jam shum e mrz sepse kam qen shum e vetmuar dhe s...
MIRMENGJES
Lloji: Leter
me jep nje kafe te lutem
nje dopjo hashash
dhe nje kallash
ti ne kripen e diellit embel rezatoon...
Urim per Vitin e Ri...
Lloji: Leter
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja ës...
per mesuesen
Lloji: Leter
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte
Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ...
PËR TY
Lloji: Leter
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet.
Jeta nuk es...
Komentet e fundit!
Emri:
sara
Email:
saraxhahollari@gmail.com
Komenti:
bravo shume leter e bukur. me ke ndihmuar edhe per detyrat e shtepise. te lumte zemer! Vazhdo keshtu