Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-07 20:19:34
Shikime: 4973
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: Njeriu me me vler qe kam,je ti shoqja ime dashur!

Lloji: Leter
Tema: Shoqe
Autori: Arbnora Ceka
Shkolla: Gafurr Luma
Klasa: 7C
Qyteti: Kacanik
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjylsime!
E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres?
Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush!
Ngaqe e di se dike e ke pas vete!
Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un!
Si un ti smundesh të gjesh kurr,edhe po gjete ti do jesh ne zemren time
Kuptoje,qe te dua me shume se bota,malet,qielli e gjithe universi!
Te dua aq shum,saqe smundem ta pershkruaj,me ke perkrahur ne dite te veshtira ashtu edhe un bera je njeriu me me vler qe kam ne kte jet.Je njesh moj e dashura ime!
Kudo qe te jesh do te te mendoj ,shoqerine tone te ngushte kurr nuk do ta harroj !Kudo qe te jem do ti kujtoj ditet qe i kaluam se bashku!
Shoqja yte,Arbnora!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Arbnora Ceka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Njeriu+me+me+vler+qe+kam%2Cje+ti+shoqja+ime+dashur%21/6543


Vepra te ngjashme
E dashur vetja ime....
Lloji: Leter
E dashur vetja ime ... Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une......
Kartoline per Mesue...
Lloji: Leter
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze. Papritmas... Erdhe arsimt...
Malsorja
Lloji: Leter
Krahet e zez te nji nate pa gjum E varrosin lagjen prane, Drite,jete,gjallesi-askund, Vetem erre...
bloodymery
Lloji: Leter
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri . bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri b...
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulu...
Kushtuar vetes time...
Lloji: Leter
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezull...
Flas
Lloji: Leter
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjyk...
Babi
Lloji: Leter
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per nj...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Jeta
Lloji: Leter
Jeta eshte shume e bukur pranddaj zoti ka thene qe njeriu njehere lind dhe nje here vdes.Jeta mund t...
O ZOT!
Lloji: Leter
O ZOT! Me jep durim te jetoj ne kete toke...Me jep durim te perballem me cdo sfide ne jete....O Zot...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.