Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8087
Data e postimit: 2023-03-26 14:53:13
Shikime: 975
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Te jemi miq me njeri tjetrin

Lloji: Leter
Tema: Te jemi miq me njeri tjetrin
Autori: Erina-Emini
Shkolla: Gjergj-Kastrioti-Skenderbeu
Klasa: VIII-5
Qyteti: Shkup
E-mail: erion@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Miqesia,nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave.Lind pyetja qka eshte miqesia?Thjeshte nje fjale qe shum pak njerez ia dine vleren.Miqesia eshte ''Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt ''.Ne miqesi jep dhe mer,ne miqesi ke nje besim te madh. Ne miqesi nuk je thjesht shoqe,por kalon ne nje pike ku shoqja e zgjedhur mire te behet moter,te hap nje rruge ku ka vetem dashuri dhe pafundesi.Vendi ku gjerat e hidhura apo te pamundura te behen realitet.Ja pra kjo eshte miqesia nje dashuri dhe respekt i pafundem.Njerzezit shpeshehere ne jeten tone vijne per nje arsye.Ne duhet ti kapim dhe mos ti leme te ikin kurre.Duhet ti duam me zemer dhe te bejme gjithqka per njerezit e dashur.Duhet te jetojme dhe te perpiqemi per lumturine per rreth,sepse diqka duhet te dime se neqoftese jep lumturi brenda njemiqesie do te marim shum brenda saj dhe do te jemi gjithmone te lumtur.
-Ishte muaji shtator kur une u takova me miken time me te mire,por ishte muaji nentor kur fillova ti them moter.Miqesine e vertete eshte e veshtir ta gjesh.Te kesh nje shoqe te vertete dotethote qe ke gjithqka ne jete.Shoqeria e vertete te perkrah ne qdo hap te jetes.Ne kete teme qe e shenova une dua te jem faleminderuese qene qdo hap te jetes time me ke qenruar prane.
-Te dua pa fund Elvana!👑


-MIQESIA E VERTETE ESHTE AJO NE TE CILEN MARIN PJESE:
ARSYEJA,ZEMRA DHE NDERGJEGJA!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erina-Emini - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Te+jemi+miq+me+njeri+tjetrin/8087


Vepra te ngjashme
Miqesia nje zemer n...
Lloji: Ese pershkruese
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte...
Miqesia
Lloji: Poezi personale
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri ...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por...
Miqesia eshte shume...
Lloji: Ese argumentuese
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet...
Miqesia
Lloji: Analize letrare
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine p...
shoqe
Lloji: Analize letrare
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo at...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...
MIQESIA
Lloji: Poezi personale
ISHTE SHTATOR KUR U TAKUAM, POR ISHTE NENTOR KUR SHOQERINE TONE FORMUAM NJERI-TJETRIN NE FILLIM E...
Miqesia
Lloji: Ese shpjeguese
Ese :Miqesia A ka me te flefshme se miqesia.Miqesia ka nje vler shum te madhe e cila te ndriqon jet...
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...
Miqesia
Lloji: Pershkrim
Gjate jetes sone te shkurter ne toke njohim shume njerez.Disa koha i fshin sikur te mos kishin qene ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.