Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-12-25 18:23:40
Shikime: 2422
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Ese: Koncepti i se bukures

Lloji: Ese argumentuese
Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçka si të bukur qoftë një ngjyrë, formë, etj, ato shfaqen disi tërheqëse te ne. Bukuria është një eksperiencë njerëzore, pjesë e jona për miliona vite. Madje edhe sendet tona të para janë prerë në formë simetrike.
- Kërkuesit janë përpjekur të gjejnë arsye pse paraardhësit tanë e investonin kohën e tyre për t’i bërë mjetet të dukeshin më të bukura. Duket se njerëzit e asaj kohe i jepnin formë mjeteve të tyre sepse iu dukeshin më tërheqëse në atë mënyrë. Përgjatë historisë, kuptimi i së bukurës ka ndryshuar shumë. Por përtej shijeve personale dhe bashkëkohore, disa gjëra nuk kanë dalë nga moda. Simetria, modele përthyerjes, etj mund të gjenden në art dhe kulturën arkitekturore që nga fillimi e deri më sot. Duket se njerëzit janë në marrëveshje misterioze natyrore për bukurinë e gjërave specifike. Gjithashtu, bukurinë e vëmë re çdo ditë që nga pamja jonë fizike, nëpër objekte, etj. Koncepti i të bukurës determinon diçka që është tërheqëse dhe interesante. Nëse do të flasim për bukurinë te njerëzit, ne analizojmë disa faktorë thelbësor si psh: pamja fizike që shpreh bukurinë tonë në anën e jashtme dhe ana e brendshme, që nënkupton personalitetin tonë dhe qëndrimin që ne mbajmë në situatë të caktuara. Në rast se duam të tregojmë konceptin e të bukurës te objektet, ne gjithmonë konsiderojmë pamjen e jashtme të tij, si psh: ngjyrën, formën, simetrinë, etj. Bukuria mund të jetë deçisive, sepse ajo krijon një lloj atraksioni te njeriu dhe e bën atë për vete.
- Madje ka raste kur bukuria e gjërave të caktuara na motivon të ndërmarrim veprime të cilat ndikojnë në jetën tonë, si muzika, libri, filmi, piktura, etj. Bukuria e tyre është një shtysë më tepër për të na bërë të ndihemi mirë dhe komfort.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Big G - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8008&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Cuperlina
Lloji: Ese argumentuese
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe ...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
jeta eshte eshte si nje piano kurse pianisti i saj je ti ndaj mundohu te krijosh ...
si te jetoj
Lloji: Ese argumentuese
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh......
Perkedhelja ta zbut...
Lloji: Ese argumentuese
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behe...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
E denuar sepse jam ...
Lloji: Ese argumentuese
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren ti...
HARRI POTER
Lloji: Ese argumentuese
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Ders...
Mjedisi dhe ne.
Lloji: Ese argumentuese
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dh...
Fjala qe ndryshon b...
Lloji: Ese argumentuese
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.