Data e postimit: 2021-03-08 16:47:03
Shikime: 2341
|
|
Likes:
1
Dislikes:
2
Titulli:
8 Marsi
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Festa e gruas, është në stinën e pranverës, sepse të gjitha ju, jeni të bukura si kjo stine. Keni forcën e madhe brenda jush, të luftoni sfidat e jetës. Të luftoni për familjen, për fëmijët tuaj, të luftoni kundër fatkeqësive, kundër sëmundjeve të tmerrshme, kundër fenomeneve të këqija shoqërore. Gëzuar 8 Marsin, të gjitha grave dhe paçi gjithmonë pranverë në jetët tuaja.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
symbyle qazimi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/8+Marsi/7624
Vepra te ngjashme
dashuria 14 vjec
Lloji: Ese argumentuese
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ...
|
me lini te flas
Lloji: Ese argumentuese
liria eshte mirqenja e gjithsecilit.
ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe nje...
|
SHOQJA IME
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngusht...
|
nëna
Lloji: Ese argumentuese
nëna eshte njeriu me i mir ne bot secili femi mendon se nena e tij apo e saj eshte me e mira ne bot...
|
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
|
Ekzistencializmi ë...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm!
Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të ...
|
|
JETA DHE VDEKJA
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikue...
|
Te duam dhe te mbro...
Lloji: Ese argumentuese
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite ...
|
Mesuesja
Lloji: Ese argumentuese
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek...
|
bej cfare ndjen jo ...
Lloji: Ese argumentuese
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic j...
|
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ng...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|