Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6189
Data e postimit: 2018-01-24 21:32:44
Shikime: 8743
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 3

Titulli: Dhuro dashuri,merr dashuri.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dashuria per njerezit.
Autori: Dionis Mullalli
Shkolla: 9-vjecare Zemblak
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: dionis.mll@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e tyre. Gjithesecili prej nesh ka nevoje per pak ngrohtesi, per pak fjale te embela, per pak mirekuptim dhe mbeshtetje. Shpesh here shume prej nesh ndihen bosh ne vetvete. Ndjejne Sikur tek nje pjese e tyre dicka mungon. Ajo per te cilen ata kane nevoje esht nje fjale e ngrohte plot dashuri qe menjehere do beje te cele nje buzeqeshje tek fytyra e tyre. Eshte ne doren tone cdo grimce buzeqeshjeje qe mund te ofrojme tek nje person tjeter. Mjafton te ofrojme qofte dhe nje gisht mbeshtetjeje tek dikush qe vertet ka nevoje per te dhe nga ana tjeter dhe ne do te ndihemi vertet te lumtur qe me miresine tone arritem te percjellim sado pak sekonda lumturie tek dikush. Nuk ka asgje qe mund te humbasim nga kjo por perkundrazi do ndihemi dhe ne te qete shpirterisht. E ku ka me mire se te dhurosh pak dashuri, te shprehesh pak fjale te mira, te shohesh pak gezim ne syte e dikujt. Nese cdokush do e bente kaq pak gje per njerezit, bota do te ishte shume me ndryshe. Nuk do te ekzistonte as agresiviteti dhe as armiqesia mes njerezve. Do te percilleshin vetem fjale te embela ne formen e buqetave shumengjyreshe dhe ne syte e njerezve do te shihnim vetem yje qe ndricojne dhe mendime te bukura dhe domethenese. Cdokush do jepte dhe do merrte dashuri dhe bota do te ishte shume e bukur. Gjithcka varet nga ne. Le te mundohemi qe nje gje te tille ta bejme realitet ne jeten tone.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Dionis Mullalli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Dhuro+dashuri%2Cmerr+dashuri./6189


Vepra te ngjashme
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
Mbase ti mund te mo...
Lloji: Te tjera
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kupt...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj ina...
Racizmi sipas meje
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj d...
Familja dhe shoqeri...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeri...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Muzika
Lloji: Ese vleresuese
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...


Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: flori
Email: florimullalli4@gmail.com
Komenti: Bravoo!✌
  Pergjigju

Emri: ersi
Email: ersimullalli07@gmail.com
Komenti: bravo!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.