Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-06-07 08:59:10
Shikime: 994
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices

Lloji: Ese informuese
Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës
Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton për të gjetur veten dhe për të sfiduar paragjykime të prera. Ajo përfaqëson fuqinë dhe aftësinë e gruas për të zgjedhur fatin e vet, duke sfiduar normat e vjetra dhe duke kërkuar lirinë dhe barazinë gjinore.

Pjesa e dytë: Aktualizimi i Medeas
Medeaja, një personazh i tragjedisë së vjetër greke, shfaqet si një grua e tmerrshme dhe vdekjeprurëse. Sidoqoftë, aktualizimi i saj në kohën moderne shpalos sfidat e një gruaje të ndjeshme, të përballuar me vuajtje dhe tradhti në një shoqëri të turbullt. Kjo interpretim i ri tregon se ajo është rezultat i një sistemi të korruptuar dhe i një shoqërie që dështon të mbrojë dhe të respektojë të drejtat e gruas. Përmes Medeas, aktualizimi i sjell në vëmendje nevojën për ndryshim dhe për të ndaluar dhunën ndaj grave.

Pjesa e tretë: Aktualizimi i Ofelisës
Ofelia, një karakter i njohur nga tragjedia "Hamlet" e Shën Shënkespeare, shpesh është paraqitur si një grua e dobët dhe e brishtë. Megjithatë, aktualizimi i saj i kushtëzon këto karakteristika dhe e shfaq atë si një grua e fortë dhe e pavarur që përballët me sfida të vështira dhe diskriminim shoqëror. Kjo reinterpretim tregon vullnetin e Ofelisë për të shprehur veten dhe për të luftuar kundër normave të një shoqërie të padrejtë.

Pjesa e katërt: Aktualizimi i Beatrices
Beatrica, një personazh i "Divinës Komedia" të Dante Alighierit, paraqitet si një burrëz i përkryer. Megjithatë, aktualizimi i saj në shoqërinë moderne i jep atij një kuptim të ri. Beatrica shfaqet si një simbol i fuqisë së gruas dhe udhëheqëse së arsyeshme, që përfaqëson virtytet e zgjuarsisë dhe fisnikërisë. Ajo na përkujton rëndësinë e ndjekjes së vlerave morale dhe të respektit për të drejtat e të tjerëve.

Përfundimi:
Akt ualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices është një përpjekje për të sjellë këto karaktere mitologjike në kontekstin modern dhe për t'i adresuar sfidave dhe vlerave të shoqërisë së sotme. Përmes reinterpretimit, ato na inkurajojnë të reflektojmë mbi gjendjen e gruas në shoqërinë tonë dhe mbi nevojën për t'u përballur me paragjykimet dhe padrejtësitë. Duke u përqendruar në fuqinë, inteligjencën dhe vetëdijen e tyre, këto figura na japin një frymë shpresë dhe inkurajojnë ndryshimin pozitiv në botën tonë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhulja Nikolla - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=8129&lloji=Ese+informuese


Vepra te ngjashme
Te gjithe gabojme
Lloji: Ese informuese
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime ...
7 Marsi - Dita e me...
Lloji: Ese informuese
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te buku...
gjakmarrja
Lloji: Ese informuese
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrj...
pranvera
Lloji: Ese informuese
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fusha...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Nena e vetmja mbesh...
Lloji: Ese informuese
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ...
VESHKAT
Lloji: Ese informuese
Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje mad...
Biografia e Skender...
Lloji: Ese informuese
Gjergj Kastrioti ishte djali më i vogël i Gjon Kastriotit dhe i princeshës Vojsava, fëmija i fun...
Miqesia e adoleshen...
Lloji: Ese informuese
Jam Xheni Llupo 18vjec,studioj ne Kolegjin Arsimor Daka ne qytetin e Lushnjes. Pasioni dhe deshira p...
Shtëpiake e Dëshp...
Lloji: Ese informuese
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të ...
Te rinjte dhe rrjet...
Lloji: Ese informuese
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet soci...
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.