E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janë nga Zoti i cili e bënë këtë per të të parë se sa mund te qendrosh ne këmbë,se si mund ta shohesh ti jeten.
Por sikur te mendonim per te quajturen ''Buzeqeshje'' e cila do ta mbreteronte diten e ta bente me madheshtore,por ate buzeqeshje te mos e mbash vetem per vete po ate ta ndash edhe me te tjeret ,ne menyre qe te zgjosh edhe te ata shpresa e enderra te shumta.
Keshtu do te mund te shihje edhe ti nje jet te bukur e ta besh ate edhe me interesante.Nje shprese do ta ngjallte kurajon per te vazhduar jeten me tej,por, kjo nuk do te thote qe ti vetem duhet te shpresosh nga dita ne dit duke duke mos realizuar asgjë ,por ne duhet te punojme sa me shum ne menyr qe e ardhmja jone te jet nje e ardhme e ndritur e plot begati.
Ne jemi qenje njerzore dhe krijesa me e qmuar ne planetin ''Tokë'' ne jemi ata te cilet mund ta bejme kete jet me ndryshe me ndryshe nga ajo qe eshte tani duke ngjallur shpresë dhe enderr ne qdo mendje te njerit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Erblina Gashi
Email:
erblina_gashi@hotmail.com
Komenti:
WoW Albina Hajrizi fjalët e tua kanë një kuptim të veqantë.Kjo ese e rrallë paraqet talentin tënd.Vetëm vazhdo kështu se na e kënaqe zemrën / win
Emri:
Arben AG
Email:
arben.hajriz@live.com
Komenti:
shum bukur Albina keto fjal ishin te arta por qe e ben te veqant edhe pershkrimi yt por edhe informimi te deshiroj suksese
Emri:
almedina hajrizi
Email:
almedina.hajrizi@outlook.com
Komenti:
SHUM BUKUR ALBINA NJE ESE E RRALLL PASKE NJE TALENT TE BUKUR SHPRESOJ QE TE ARRRISH SHUM NE TE ARDHMEN