Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-02-13 15:18:22
Shikime: 10451
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 0

Titulli: Mesimi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Te mesojme
Autori: Donika
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 6
Qyteti: Podujeve
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mesimi ? Valle qka dime ne sot posaqerisht nxensit per mesimin? Asgje.Kjo eshte pergjigja qe nuk dime asgje.Mesimi eshte lere anash qe kur hyri kompjuteri ne shtepite tona ,ne qytetet tona por me se shumti per shume femije anekend u be simpatizues qe prej tij nuk mund te heqim dore ,me nje fjale disi kompjuteri na beri te varur nga ai.Por, nuk do te thote qe te mos hyme ne te por te pakten ta perdorim me orar.Nuk habitem pse shume femije jane bere analfabet.Kur i mendoj keto gjera kthehem ne boten e te pareve tane ,qe nuk kane guxuar te prekin a le me te flasin gjuhen shqipe ndersa ne qdohere e me shume po e refuzojme mundesine qe te behemi te ditur.Une nuk e di kur do te mbaroj ky ankth,por shpresoj qe se shpejti sepse qdo gje ka kufi por ne jemi ata qe po bejme te kunderten.Andaj te behemi te zot te vetes dhe te jemi kunder kesaj.Sepse e ardhmja e Kosoves varet nga ne . Edhe shoqerin ta mesojme qe qdo gje nuk arrihet me kompjuter , gjithqka arrihet duke mesuar ,duke ditur qfare eshte e mire e qka eshte e keqe .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Donika - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=813&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
liria fjala me e bu...
Lloji: Ese argumentuese
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerez...
pylli i masakruar
Lloji: Ese argumentuese
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet p...
iliada
Lloji: Ese argumentuese
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr ...
A realizohet nje en...
Lloji: Ese argumentuese
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerez...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar ...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
nena
Lloji: Ese argumentuese
NENA Ti ishe njeriu i par qe me perqafove ne fakt ende pa me perqafuar me mbajte 9 muaj ne barkun ...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100v...
i vogël kam qen
Lloji: Ese argumentuese
na ishte nje her ...por tani nuk eshte me . kush nuk eshte me - femijerija jon ka humbur , nuk e gje...
twin Towers
Lloji: Ese argumentuese
21 shtator te vit 2001 ne NEW YORK ndhodhi nje fatkesi qyteti ishte krejt qet.Pas 2 minutash nje ...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje 1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngel...


Komentet e fundit!

Emri: Eriona
Email: erionasylejmani683@gmail.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: erxhina
Email: erxhinap@yahoo.com
Komenti: sh mir ...
  Pergjigju

Emri: jam un ♥
Email: juhu @hotmail.com
Komenti: e bukur kjoo,,,,,
  Pergjigju

Emri: jam un ♥
Email: juhu @hotmail.com
Komenti: e bukur kjoo,,,,,
  Pergjigju

Emri: hana
Email: hanna.-@postribe.com
Komenti: te luuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmtt tttttttttttt...
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.