Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-03-12 18:19:10
Shikime: 7146
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 2

Titulli: Ankthi i nje endrre te shpeshte.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jete e pa merituar dhe e pa llogaritur nga i Plotefuqishmi.
Autori: Barhyli.
Shkolla: alushgrepcka123
Klasa: mesues kimi biologj
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave rendon akoma mbi qenien tone dhe eshte rrenjosur aq thelle ne ndergjegjen tone sa qe akoma edhe sote pas afer 25 vjetesh here pas here na trondit kur i kujtojme por, per te thene me te verteten, na prish gjumin dhe shqeteson edhe familjen kur na shfaqen ne enderr.
Une qe po ju shkruaj ne kete kutize jam sot 46 vjec dhe per respekt te vertetes si edhe per tu cliruar disi nga pesha e reende e ngjarjeve jo te kendeshme qe mua me kane ngjare ne ato vite, po ju them me sinqeritet se me ndodh shpesh ne enderr sikur gjendem ne ato vite dhe perjetoj krejt ngjarjet se bashku me ankthet duke ungritur i shqetesuar dhe krejt i perhumbur nga gjumi largohem nga dhoma dhe i lumtur se ajo qe perjetova pak me perpara ne gjum nuk paska qene e vertete, ulem ne dhomen e televizorit buzeqesh i lumtur me vehte kur shoh perreth dhe kam dicka te shtrenjte : LIRINE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Barhyli. - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=944&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
nena
Lloji: Ese argumentuese
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdh...
Ekzistencializmi ë...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: Ekzistencializmi është humanizëm! Të jesh ekzistent nuk do të thotë të jetosh, por të ...
lotet
Lloji: Ese argumentuese
CFARE JANE LOTET? LOTET JANE GJERA TI SE KONTROLLON DOT. LOTET VIJNE NGA GJENDJA PSIKOLOGJIKE OSE E...
per nenen time te d...
Lloji: Ese argumentuese
NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen Me prejn me coptojn se nen...
Libri im
Lloji: Ese argumentuese
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit ...
AUTIZMI
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk e di misionin e tij ne jete.Disa vijne ne kete jete per te jetuar te lumtur, disa te tjer...
miqesia
Lloji: Ese argumentuese
edhe un jam shume e lenduar dhe do te doja nje oponion te gjithsecilit te me ndihmonit: Une dhe Xh j...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
Detyrë:Përshkruaj...
Lloji: Ese argumentuese
••••••Alieni Jashtëtokësor••• Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kisht...
Figura e skenderbeu...
Lloji: Ese argumentuese
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi ...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt li...


Komentet e fundit!

Emri: live
Email: live@live.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Cimi
Email: kledi10@gmail.com
Komenti: E shoh se nuk qenkam i vetem ndermjet moshatareve te mi, qe lexokan esete e nxenesve. Te pershendes o presor dhe shpresoj te kem rastin te te lexoj serish.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.