Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin.
Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dhe dua me shume. Jane ato keshillat tua qe mua me acarojne totalisht ,por jan po ato keshilla qe sot me kane bere kjo qe jam,sme kan lene te gaboj dhe te marr nje drejtim jo te mire te jetes.
Je prindi qe nuk te ze gjumi ne darke pa menduar keshillat dhe fjalet qe do te me thuash mua ne mengjes e pa pare qe un jam mire.
Je ai qe mundohesh te me kuptosh e te pershtatesh me moshen time ne menyre qe mos te kemi keqkuptime.
Ama je dhe ai i rrepti kur behet fjal per djem.Gjithmon me thua :
'' Ato sjan sic duken ,ato premtojn,largohen,lendojn.Jane te pakte ato qe te duan sic je dhe nuk te braktisin kurre.Ti tani u rrite por e vogla ime do mbetesh gjithmon keshtu qe sdua qe nje mashkull te lendoje te voglen time.''
Mua shpesh me acarojn kto fjalet per djemte pasi e kam nje te till ne krah por ba sic eshte ajo shprehja ''Pyll pa derra nuk ka'' dhe djemte nuk jan gjithe njesoj,disa bejn sic ti thua disa te tjere jo'' dhe un do te bej kujdes ne menyr qe mos gaboj.
Kalojm kete
Doja te thoja qe
Je prindi shembullor dhe pavaresisht cdo gjeje do te mbetesh MBRETI IM.
Te Dua Babi
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Është më mirë t...
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga s...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
Teknologjia ne jete...
Lloji: Ese argumentuese
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar...
Krenar qe jam shqip...
Lloji: Ese argumentuese
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te...
Pushimet
Lloji: Ese argumentuese
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen.
Tani ne ne mend...
JETA
Lloji: Ese argumentuese
Çfare eshte jeta ? Perse jetojme ? Cili eshte qellimi yne ?
Secilit prej nesh i ndodh qe te reflek...
Vlerat e njeriut
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por di...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive???
Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
Për njerëzit që ...
Lloji: Ese argumentuese
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjitha...
Ese: Koncepti i se ...
Lloji: Ese argumentuese
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bu...
ese
Lloji: Ese argumentuese
sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
nje dit nuk ndodhi as gje keshtu qe mos e lexo me mire se nuk ja vlen per ty
pse e l...
Komentet e fundit!
Emri:
Liza
Email:
liza16@hotmail.com
Komenti:
Shum e bukur dhe njekohesisht prekese. Me pelqen shum marredhenia qe ke me babin tend, sa mir do te ishte ta perjetoja dhe un nje te tille por nuk mund ta gezoj kete fakt Urimet me te mira per ty