Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7263
Data e postimit: 2020-05-08 21:42:59
Shikime: 6734
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Autori: Xhenisa Vargu
Shkolla: Lidhja e Prizrenit
Klasa: 9 C
Qyteti: Tirane
E-mail: vxhenisa@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Perseri erdhi 5 Maji .
A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne jemi te lire edhe pse valle?
Kete dite duhet te kujtojme me krenari ata, te cilet epitetin dhe graden me te larte e fituan me KRENARI.
5 Maji dita e deshmoreve te atdheut tone ose bijet e Shqiperise qe i dhane asaj mundesine te gezoje lirine ne keto dite dhe si dite e vecante ato duhet te nderohen ne te gjitha anet.
Nuk eshte turp ti kujtosh, por ti harrosh🗝. Edhe pse jeta e tyre ishte akoma ne lulezim ata vendosen te luftonin💔, edhe pasojat i dinin dhe kjo tregon zemergjeresin e tyre🙁. Ky eshte nje veprim qe me shtyn te veproj edhe un si ata, jo se ishin zemermire por treguan qe nuk i tremben asgjeje por jemi ne ata qe mund te bejme te pamunduren te mundur. Keta deshmore me bejn te ndihem krenare per vendin ku jetoj, te ndihem si ata sikur po shpetoj atdheun nga armiqte.
Ata me frymezuan per LIRINE e ketij vendi, por kjo fjale u krijua nga gjaku i tyre qe sakrifikuan veten per ne. Por cfare na kushton ne ti kujtojme ata? Asgje, e dini pse? Siç po lufojme ne sot per liri edhe ata luftuan per liri por nje gje ndryshon armiku jone eshte i padukshem, nuk e dime ku ndodhet, cfare mund te na beje, por qellimi jone eshte te luftojme duke ndenjur ne shtepi kjo eshte arma e vetme ne keto momente😐. Ju luftuat dje, derdhet gjakun si lume, nuk kursyet jetet tuaja per te jetuar ne. Tani e kuptoj me mire sesa cdo here se cfare do te thote liri dhe te sakrifikohesh qe ta kesh ate. Shpresoj qe liria te jete e perjetshme pa luftuar me, sepse eshte e veshtire qe ta marresh serish. Uroj qe te mos i harrojme asnjehere sepse ju ia dolet dje, ne do t'ia dalim sot per te miren e vendit tone.
LAVDI DESHMOREVE TE KOMBIT TONE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhenisa Vargu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Deshmoret+e+atdheut%2C+frymezues+te+endrres+per+liri./7263


Vepra te ngjashme
Deshmoret e Atdheut
Lloji: Ese vleresuese
Kam lexuar e mesuar shume rreth deshmoreve te kombit tone,dhe vendosa qe te beja nje shkrim per sakr...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
Ata qe na sollen li...
Lloji: Ese vleresuese
Flladi I luftes per liri i terhoqi drejt sofres se bashkuar per clirim e atdheut.I terhoqi duke iu ...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Ese per lirine
Lloji: Ese shpjeguese
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve k...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.