Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës “Gutenberg” në shekullin e XV mori zhvillim te madh shtypja dhe botimi I librave, zhvillimi I arsimit, I shkencës dhe I kulturës në nivele të larta botërore.
Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër,- thotë një fjalë e urtë,- ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturës dhe I shkencës. Me qindra e miljona kopje është sot numri I librave të botuar në gjuhë të ndryshme të botës. Për ruajtjen, ekspozimin e shpërndarjen e këtyre librave që mbartin mes vedi kulturë, dije, vlera e ide, janë ngritur me qindra e mijëra biblioteka e librari. Bibliotekat e libraritë të lidhur ngushtë me shkollat e universitetet janë dyqane të tregtimit të librave, qendra të përhapjes së kulturës e të ideve, qendra të shpalosjes së historive botërore, qendra të përhapjes së ideve e të filozofive të ndryshme.
Libri dhe vlera e tij e madhe, magjia e tij e mrekullueshme në zhvillimin e njeriut e të shkencës është vlerësuar nga një masë e madhe njerëzish të ditur. Shkrimtari I madh rus Maksim Gorki thotë: “ Libri është si një dritare për të parë e për të kuptuar botën”, kurse filozofi I madh gjerman Karl Marks thotë: “ Ata janë skllevërit e mi dhe dua të më shërbejnë ashtu sic dua unë”. Një rilindas I madh shqiptar citon kështu për librin: “Libri është I lehtë prej letre, por ai ka një forcë të jashtëzakonshme sa ta ngrejë njeriun në majat e universit.
Libri të mëson, të edukon, të fisnikëron e të armatos me dije e kulturë. Shkolla dhe libri jane kostume kulture e fisnikërie për cdo të ri e të re. Ai që lexon libra bëhet më I ditur, më I përgatitur e më I armatosur për sfidat e jetës. Një thënie tjetëre proverbiale thotë: “Shtëpia pa libra, është si dhoma pa dritare”. Për të shkruar vlerësimet e thëniet e filozofëve e të shkrimtarëve të ndryshëm të botës për librin do të duheshin faqe të tëra për ti shpalosur këtu ne letër, por ne thjesht përmendëm vetem dy ose tre thënie të tilla këtu.
Libri të zbukuron e të fisnikëron. Ai të bën më të bukur e më njerëzor. Sot në botë harxhohen me miliona e miliarda dollar e euro për botimin e librave, të gazetave e revistave dhe për përhapjen e tyre në të katër anët e botës. Librat e marrin lëndën e parë nga jeta e puna e gjallë e njerëzve. Nga librat marrin pastaj lëndën e parë teatrot, kinematografia, arti, shkenca e muzika.
Sot, vlerën e rëndësinë e librit sikur e ka sfiduar apo e ka zbehur në aparencë shpikja e televizorit, e kompjuterit dhe internetit që janë dhe këto mjete vizive elektronike të përhapjes së dijes e të kulturës, të shkencës e të informacionit. Kjo është e vërtetë. Rinia e sotme I ka në dispozicion edhe këto shpikje të mëdha, por ajo kurrsesi nuk duhet të harrojë forcën e magjinë e librit.
Cdo njeri që pretendon te jetë I ditur e I kulturuar duhet të jetë mik e shok I ngushtë I librit. Libri duhet mbajtur në rafte e nën jastëk sepse është ai që përcakton karakterin e sjelljen tonë.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
mmv
Email:
halit.ahmati@hotmail.com
Komenti:
Për të shkruar vlerësimet e thëniet e filozofëve e të shkrimtarëve të ndryshëm të botës për librin do të duheshin faqe të tëra për ti shpalosur këtu ne letër, por ne thjesht përmendëm vetem dy ose tre thënie të tilla këtu
Libri duhet mbajtur në rafte e nën jastëk sepse është ai që përcakton karakterin e sjelljen tonë.
a jan shpjegime per ne
apo pjes e eses
prgjjj
Emri:
bjondinaTR
Email:
fhjgf@gmail.com
Komenti:
eseja esht shum e bkr bravo me pelqen sepse ke perfshire dhe lidhur shum mir theniet me argumentet e tua ..sa per ato qe dont like esen mos e vrit trurin thjesht nk arrijn te kuptojn pasurine qe ka brenda kjo ese me shprehje te thena nga ikona te letersis nga e gjith bota..big up for you ENDRI
Emri:
Gjuha
Email:
Gjuha.shqipe@live.com
Komenti:
Nuk me pelqeu shume kjo 'ese argumentuese'
Sepse kishte pjese qe ishin kopjuar nga nje tjeter , kshu qe mos u mundo kot. Ok
Koti fare 😤🐍🐦🐎⛳️🎳🏉 ❓💕
Emri:
Gjuha
Email:
Gjuha.shqipe@live.com
Komenti:
Nuk me pelqeu shume kjo 'ese argumentuese'
Sepse kishte pjese qe ishin kopjuar nga nje tjeter , kshu qe mos u mundo kot. Ok
Koti fare 😤🐍🐦🐎⛳️🎳🏉 ❓💕